2022年9月15日星期四

燒汁焗豬扒 + 超甜粟米 ( 15-SEP-2022 )




( 15-SEP-2022  THU )

感恩一覺瞓天光呀   瞓到 7 點 45 分先起身 ~

早餐食吞拿魚治   其實我係要烘底架   但原來唔烘底仲好味喎   真係有驚喜喇 ~


菇場忙下停下   之後好快又到 Lunch Time 喇 ~

出去行個大運   買埋粉果燒賣就番到菇場   但真係 12 點 45 分先食得落   所以我要買啲乾身嘅午餐   可以留耐啲先食呢 ~


菇場忙呀   要做埋長命 Report   做完就啱啱好放工 ~

番到屋企都要即刻預備晚餐   都差唔多 7 點先食得 ~

是日懶餐 - 燒汁焗豬扒 + 超甜粟米

燒汁焗豬扒 - 本身諗住煮茄汁豬扒   但見仲有好多燒汁   所以唔整茄汁喇 ~   

超甜粟米 - 好耐無食喇   見 $15/3 條都抵   咁要買嚟食啦 ~

洗埋碗就沖涼休息   最搞笑里奧大人叫我快啲沖涼   我話做咩要快啲   你想睇戲 ?!?!   佢話想我快啲沖完涼就休息   原來係咁   因為佢真係好少叫我快啲沖涼呢 ~

睇下 Youtube   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言