2022年9月4日星期日

雜錦壽司 (外賣) + 炸魚皮 ( 4-SEP-2022 )




將雞肉加泡菜炒埋一碟   我覺得減肥餐咁食法都唔錯   哈哈



( 4-SEP-2022  SUN )

尋晚瞓得勁差   可能有事奉   個人比較緊張啲咁呢 ~

今朝 9 點 45 分都起咗身   咁都整早餐喇 ~


呢個星期每月一到成日食凍冰冰嘅奶醬多   我依家驚咗食包   但又唔知食咩好   唉 ~

食完都抖陣   今朝完全無力做大清潔   真係第一次咁 ~

沖完涼就出發番教會   去到教會都有啲虛脫   真係有啲暈暈哋   直頭要搽薄荷膏添呀 ~

完成所有事奉都接近 1 點 40 分   我買埋午餐同晚餐都即番屋企喇 ~

里奧大人差唔多 2 點半先番到屋企   咁等埋佢沖完涼先食   反正我未餓 ~

招牌河真係好抵食呀   只係 $30   我今次叫少河   其實份量都多


食完就執下冰格   因為家姐比咗好多急凍嘢比我呀   最搞笑家姐話本身諗住佢自己上嚟幫我擺好   我話連我都擺唔掂呀   真係要係咁塞先塞得哂呀 ~

本來我話要每樣一個   但家姐話一盒好平   所以買一盒比我呀


榴槤鮮生個名好熟   原來係家姐之前用拎個環保袋裝嘢比我   哈哈


仲有榴槤 Pancake & 榴槤糯米糍


加埋兩個應節嘅水晶梨


食完就睇陣 Youtube   里奧大人 4 點幾都瞓晏覺   之後我都瞓咗一陣   不過 5 點幾都醒咗了 ~

差唔多 6 點都預備晚餐   其實都只係開焗爐   哈哈 ~

是日懶餐 - 雜錦壽司 + 炸魚皮

雜錦壽司我買咗 20 件壽司   之後行行下先醒起仲有燒春雞同意粉未食   激死我   之得唔買咁多啦   唉 ~

炸魚皮 - 真係好好味   所以家姐都唔理我煮唔煮飯   都照買比我呢 ~

食完就開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

我同里奧大人講話今日居然無做任何家務呀   真係好在屋企乾淨   不過我估聽日身體完全有力   我都要做下小清潔咁呢 ~

今晚真係攰喇   所以 10 點 45 分都自己瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言