2022年9月18日星期日

咖哩魚柳飯 + 生炒牛肉飯 (外賣) @ 屋企 ( 18-SEP-2022 )

之前同里奧大人講話好耐無食魚   依家佢幾乎每次外賣都話想食魚   以前佢一定會話驚腥唔叫魚   所以佢原來真係有聽我講嘢   哈哈



完全無食過   咁留聽聽日比里奧大人做午餐同晚餐   哈哈


( 18-SEP-2022  SUN )

今朝瞓到 9 點 45 分自然醒   感恩身體好 OK 呀   感謝神 ~

梳洗完就食早餐   抖陣就拖地   今日唔做任何大清潔喇   我要比自己身體休息下 ~


沖埋涼就抖陣   之後就番教會 ~

同阿妹傾偈   等埋佢就一齊番崇拜喇 ~

里奧大人有嘢搞   所以我去買午餐去佢公司食 ~

黑椒牛扒腸仔飯都好味   同埋估唔到咁多飯   真係好在叫一個餐咋


食完又要去整嘢   之後就去姑奶屋企探下佢 ~

無啦啦落大雨又行雷   唔怪得頭先咁鬼焗啦 ~

傾咗半個鐘都走喇   我見里奧大人眼皮 "dup" 哂落嚟呢 ~

買埋外賣就番屋企   真係放低個袋即即沖涼呀   今日焗到不得了   我係熱到頭髮都濕埋呀 ~

頂爺比嘅麻油雞麵   叻叻比我嘅佳得樂   佢地好搞笑㗎   次次都係將啲嘢直接放入我個袋   話唔要都唔得呢


食完飯就抖陣   之後同里奧大人一齊網上敬拜   今晚聽到証道令我好沖擊   我真係要好好反思自己返崇拜嘅心靈   求主保守帶領 ~

同里奧大人傾開偈   我話我好衰格   成日鬧媽咪   之後忍唔住喊   里奧大人話鬧唔代表食衰   妳都係緊張佢   我話媽咪走當晚   我 7 點半走   媽咪 7 點 45 分醒咗問工人   做咩太太唔同佢講拜拜   所以我話媽咪係嬲我先走呢   嗚嗚 ~

今晚唔眼瞓咁呀   但 11 點幾點都要瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言