2022年9月27日星期二

泡菜餐肉拉麵 + 菜心苗 ( 27-SEP-2022 )




( 27-SEP-2022  TUE )

今朝里奧大人起身   之後我話晏啲先起身   佢以為我唔舒服呀   我話唔想咁早番菇場   一陣西瓜未番要等佢開門   我唔想囉 ~

早餐食醬占多   肥仔豪話做咩唔係膠盒嘅 ?!   我話 Cheap 嘢咪用膠袋囉   三文治就用膠盒呢 ~


菇場忙咗陣呀   咁都好   時間過得快啲 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋炒麵就番菇場了 ~


唔忙就等放工   今日心情好低落   好想快啲番屋企 ~

放工即走喇   感恩趕到巴士 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人接近 7 點先番到嚟   好在今晚簡單嘢   即係唔需要洗咁多嘢   咁可以晏啲食都無問題呢   哈哈 ~

是日懶餐 - 泡菜餐肉拉麵 + 菜心苗

泡菜餐肉拉麵 - 之前喺一田買咗包部隊鍋醬   原來已經過咗期 10 日   所以今晚點都食埋去啦 ~

菜心苗 - 星期日買咗 1 斤   今晚食半斤先   因為食拉麵好飽   真係食唔落咁多菜 ~

洗埋碗就沖涼   之後就食榴槤冰皮月餅   終於食完最後呢兩個   其實接近 $50 一個真係貴   下次叫家姐唔好送比我喇 ~


睇陣 Youtube   今晚 10 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言