2022年9月16日星期五

泡菜炒豬扒 + 椰菜拚粟米 ( 16-SEP-2022 )




( 16-SEP-2022  FRI )

尋晚半夜去廁所   好在好快瞓得番呢 ~

今朝瞓到 8 點先起身   真係精神好多 ~

早餐一定要食醬占多   因為無咩時間食   哈哈 ~


菇場忙咗陣   之後可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買魚片頭米番菇場慢慢食 ~


又唔忙喇   又繼續 Skype ~

放工即走   里奧大人今日放假   所以我想快啲煮飯 ~

是日懶餐 - 泡菜炒豬扒 + 椰菜拚粟米

泡菜炒豬扒 - 唔想又洋蔥同豬扒   所以整泡菜豬扒喇   真係煮到唔知煮咩好   唉 ~

椰菜拚粟米 - 終於清哂   咬到牙都軟   哈哈哈哈 ~

抹完枱諗住洗碗   但見冰姑 Whatsapp 來電   以為佢按錯啦   但響咗好耐   心諗唔通真係有事搵我 ?!?!   平時佢 Skype 都會打錯比我嘛   但好快收線   但今晚響好耐 ~

我正想拎起手機聽啦   就聽到有人講 "做咩唔出聲"   咁我即刻聽電話啦   之後冰姑話做咩打比佢   我話真係無打比佢喎   因為同佢啱啱 Whatsapp 完就諗住去洗碗   同埋打電話個 Icon 係右上角   我根本都無接觸到嗰個位置嘛   不過之後都傾咗 40 分鐘左右   最搞笑無啦啦無哂聲   我以為自己塊大臉掂到手機   所以收咗線   原來係冰姑話無線所以 Cut 咗線 ~

依家有 Whatsapp 真係勁方便   但最緊要開 Wifi   咁傾電話都唔駛驚   以前用長途電話就無可能傾咁耐   依家真係點傾都得了 ~

傾完就即刻洗碗喇   沖埋涼就休息下 ~

食埋個新甘泉水梨   因為都擺咗好耐咁   唔想又壞呀   始終家姐送比我嘛   哈哈 ~

今次呢個好清甜   上次食嗰個就太甜   甜到好似假咁


阿花之前送比我嘅爆谷   估唔到幾好味喎   因為唔太甜呢



睇多陣 Youtube   11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言