2022年9月5日星期一

冬蔭功扎肉 + 節瓜魚丸湯 ( 5-SEP-2022 )



( 5-SEP-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   我真係覺得如果再瞓得差   應該都會病囉   所以瞓到覺真係好緊要呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   同埋要飲凍咖啡   我唔想飲熱啡   因為覺得好濃 ~


菇場忙咗陣   又可以 Hea 過喇 ~

Lunch Time 出去買菜同無糖咖啡   之後買埋燒賣粉果就番菇場喇   好耐無出去   覺得有啲攰呀   哈哈 ~

肥仔豪見到就話咁多辣椒醬   因為佢食嘢好清㗎


唔忙就等放工   不過今日啲時間都好快過呢 ~

呢排又有好多月餅食   但我同 8 卦只係食傳統月餅 ~   

美心月餅真係好好味


里奧大人話會遲啲走   咁我番到屋企即滾湯   再做大清潔屋企同拖地  ~

差唔多 6 點 45 分就預備晚餐   里奧大人 7 點幾都番到屋企   可以即開餐呢 ~

是日晚餐 - 冬蔭功扎肉 + 節瓜魚丸湯

冬蔭功扎肉 - 仲有 1 條就食完   好似 10 月到期   真係好難得喺到期前食哂呀   但應該唔會再買   因為食到好驚了 ~

節瓜魚丸湯 - 上星期日買嘅節瓜   好在無壞咋   所以今晚拿拿聲滾個湯   因為我想飲湯   咁加多幾粒魚丸無咁寡 ~

洗埋碗就大清潔廁所   今日好想做哂所有大清潔   唔係會周身唔安樂   哈哈 ~

沖完涼都休息   睇下 Youtube 又 11 點   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言