2022年9月3日星期六

金菇肥牛卷拚吉列炸蝦便當 + 豚肉雜菜湯鍋 (外賣) ( 3-SEP-2022 )

老闆以為係里奧大人轉口味食炸嘢    哈哈


里奧大人居然食湯飯


( 3-SEP-2022  SAT )

好感恩今朝 9 點唔夠都起身   個肚唔痛喇   不過個人都仲係有啲攰 ~

我之前好期待食芝士夾包   因為放假先有機會食   但我今朝真係勁唔想食   哈哈


里奧大人 9 點半起身   咁我整埋早餐比佢   之後都即沖涼喇 ~

整比里奧大人食   佢話唔鍾意又鹹又甜喎   寧願就咁食個麥包


搞掂哂就等家姐接我   Berry 又熱烈歡迎我啦   勁驚佢大力拍我個肚 ~

開咗冷氣真係勁舒服   依家連家姐都覺得熱呀   今年真係熱得好犀利   因為家姐同里奧大人都好少成日話熱   依家佢地係唔開冷氣唔得咁呀 ~

依家真係一個月見一次家姐咁   所以有好多開心嘢都要等到今日講   我話當面講會更加開心   哈哈 ~

我個肚無啦啦又扯住咁喎   雖然好輕微   但一陣有嘢做    所以都係食粒 Panadol 先   之後個人有啲攰   家姐又話有啲眼瞓   佢話佢屋企係咪有嘢呀 ?!?!?!   我話痴線咩   屋企舒服咪成日想瞓囉   我話妳試下去水姑屋企   睇妳會唔會有想瞓嘅感覺 ?!?!?!   之後佢叫我唔駛再講   佢依家好精神   哈哈哈哈 ~

佢依家成日唔坐梳化   所以都以為影得呢幾張咋



好 "pair" 咁挨落我隻腳度


咁家姐又叫下 Berry 陪新媽咪啦   衰女成日喺梳化底   之後家姐抱起佢啦   佢喺家姐手上跳落嚟   嚇到我同家姐呆咗呀   因為都好高下嘛   所以我比佢整損咗隻手啦 ~

工人抱 Berry   家姐行埋去呢   Berry 就手 "fing fing" 咁要家姐抱   之後工人再抱呢   佢咬工人呀   真係一隻神經狗   哈哈哈哈 ~

無啦啦又瞓地


想瞓覺


家姐叫 Berry   佢就極度唔願意咁望下妳啦


又繼續想瞓


之後又無啦啦望下妳咁喎


好煩呀 ?!?!?!   哈哈哈哈


Berry 依家 34 磅   咁就好喇   但其實都唔算係肥
 


做咩嘢喎   成日咁望我嘅



我未咁快走㗎喎   呵呵呵呵 


佢今日做咩咁眼瞓㗎


佢其實 "中" 緊眼瞓   我錄影咗佢中中下嘅樣   好得意呀   哈哈   


好似我喺公司想瞓覺嘅眼神   哈哈哈哈


影到我都想瞓埋一份   哈哈哈哈


幾難得先肯正面望我呀  


頂唔住喇



咁睇又好精靈咁噃


啡色眼珠好靚


呢個眼神   表達出佢攰過我番工   哈哈哈哈


佢今日真係好攰



今日幾乎張張相都眼 "dup dup"   拎零食都唔係咁想食添呀   最希望係想我快啲走   哈哈哈哈


家姐買咗好多嘢比我   又一袋去兩袋返   哈哈   所以佢車我番屋企放低   我再搭車去里奧大人公司 ~

豉椒味菜班腩飯   最搞笑係家姐同阿妹都話肯定里奧大人叫嚟食   但其實係我話食   我無咩胃口   想食啲味菜呀


食完飯就幫手做一陣嘢   差唔多 2 點半就要同林謝謝去做中秋節探訪 ~

感恩探訪過程順利又開心   差唔多 3 點半就再去里奧大人公司   又要同阿妹一齊去整嘢   不過 4 點幾都要走喇   因為要陪里奧大人去整牙呢 ~

里奧大人整完都接近 5 點半   諗住可以放工   但最後要番公司做嘢   咁我都一齊幫手啦 ~

唔好講笑   差唔多 6 點左右   個人開始有啲攰   我直頭要坐下   衰奧話我成個霸氣姐咁   笑到叻叻同阿妹流眼淚呀   哈哈 ~

做呀做   真係做到差唔多 8 點   我都開始餓喇   所以同里奧大人去買嘢食 ~

食完都番屋企 lu   今日行咗萬幾步呀   怪不得我覺得對腳無哂力咁啦   但都好感恩   雖然每月一到   但體力上都應付到呢 ~

沖埋涼都休息喇   睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言