2022年9月19日星期一

麥蘆卡蜜糖烤雞餐 (外賣) @ 屋企 ( 19-SEP-2022 )

感恩我今晚好有胃口呀   只係食剩 1/4 雞肉   可以比里奧大人當餸食   哈哈


里奧大人聽日嘅午餐


尋晚食剩嘅炒飯   叫里奧大人再蒸熱食   哈哈


( 19-SEP-2022  MON )

尋晚瞓得勁唔好呀   但其實今朝可以瞓到 8 點   唉   做咩要 7 點 40 分唔再校鬧鐘呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好在覺得好味   哈哈 ~


菇場忙咗陣   10 點開會傾 System   開到 11 點半   毛重問嘅問題   又係重覆又重覆   究竟佢每次開會係咪想有啲嘢發表下   等個場無咁悶呀 ~

8 卦偷影我再備註 "毛重好煩"   原來我當時係皺哂眉頭呀   唔怪得阿花話我   每次毛重發言就見我皺哂眉頭啦   哈哈   咁佢真係好煩嘛   次次問嘅都一樣   最浪費時間 ~

開完會都即番埋位出 Report   好在食飯前搞掂 ~

Lunch Time 一到即出去   同船頭阿花一齊行   佢地都話個新 System 係廢到不能再廢   因為主要係比老闆睇佢想睇嘅嘢   上次西瓜話要問老闆   今次最後決定又話問老闆   其實老闆自己開會就可以啦   佢要嘅嘢   我哋員工可以 Say No 咩 ?!   依家成個 System 係圍住老闆轉呀   我哋全村人要做好多多餘嘅嘢呀   唉 ~

今日要去南北行買胎菊比里奧大人   之後再去一田   見到無花果都幾靚   咁又買盒啦   比錢嘅時候居然無用到張一田卡   激死我呀 ~


買埋芝士糙米包就番菇場   我唔想食辣嘢   所以食杯裝烏冬呢 ~


個肚只係有好少嘅唔舒服   但其實瞓到覺就無問題   不過瞓唔到   哈哈哈哈 ~

唔忙就休息下喇   個人好攰呀 ~

放工買埋晚餐就番屋企   感覺個人開始無咩力   好在點都行到番屋企咋 ~

沖埋涼就開餐   感恩有胃口呀 ~

睇多陣 Youtube 就聽歌  差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言