2022年9月28日星期三

青咖哩扎肉炒米粉 + 菜心苗 ( 28-SEP-2022 )




( 28-SEP-2022  WED )

感恩真係一覺瞓天光   我起身係好精神   真係好難得好難得   因為呢排瞓得實在太差呢 ~

其實都知道尋晚會瞓得到   因為知道 Sheldon 走咗   我喺公司真係忍唔住喊咗 3 次   同事都見到   不過我無講咩事   依家 Sheldon 化身小天使再無痛楚   希望佢哋家人可以盡快回復心情   好好生活下去   求神繼續保守看顧佢哋 ~

早餐食吞拿魚治烘底   食呢個三文治要好小心   好多時一咬落去   都會 "必" 哂啲餡出嚟㗎 ~


菇場唔忙   咁我可以問保險嘅嘢   不過真係比保險 Agent 搞到我暈陀陀   我同家姐同里奧大人都話佢係咪閱讀理解能力有問題呢   係咪唔知咩叫入院呀 ?!

咁我再打去診所問番詳細情況   連姑娘都話個保險問埋啲嘢好怪   所以姑娘叫我同保險 Agent 講   醫生話佢有咩唔明就打比佢   好感激醫生咁好人呀 ~

Lunch Time 出去買菜   好似好耐無做呢個動作咁   真係差啲唔記得呀 ~

呢間嘅炒麵正呀   味道唔係蒸熱嘅味道   之後我應該會喺呢間買炒麵食㗎喇 ~


8 卦請我食燒餅


菇場唔忙   又係 Skype 到放工 ~

番到屋企都預備晚餐   好在只係焗熱同淥熟   哈哈 ~

是日懶晚餐 - 青咖哩扎肉炒米粉 + 菜心苗

青咖哩扎肉炒米粉 - 終於清哂所有扎肉   呢年應該唔會再買㗎喇   米粉過咗期   所以點都要煮   加埋蒜芹同咖哩醬一齊炒   真係好好味 ~

菜心苗 - 差啲唔記得仲有菜心苗   呢排真係無咩記性   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

睇陣 Youtube 再睇陣書   今晚 10 點 45 分都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言