2022年9月29日星期四

麻婆茄子 + 桃膠糖水 ( 29-SEP-2022 )




( 29-SEP-2022  THU )

尋晚瞓得都算 OK   今朝 7 點半都起身 lu ~

早餐食腿蛋治   因為想要飽啲 ~


菇場忙咗陣呀   所以話咁快又到 Lunch Time 呢 ~

落雨就唔出去喇   咁就食 Flakes + 燕麥奶 ~


阿齋問我依家身體點 ?!  佢話見我星期一S/L   以為我每月一到   因為佢都話我呢兩個月好似以前咁辛苦   之後我話喺做婦檢   但可能要做個小手術   不過我未決定呢 ~

仍然唔忙呀   但要整其他嘢呢 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐 ~

等緊蒸熱茄子期間   自己忍唔住喊咗出嚟   覺得好似好麻煩咁   身體成日出現問題   里奧大人見我喊   即刻嚟安慰我   為我祈禱 ~

其實喊出嚟係舒服好多   因為我真係由 7 月驚到依家 ~

是日懶餐 - 麻婆茄子 + 桃膠糖水

麻婆茄子 - 2 條茄子 + 少少免治豬肉   感恩屋企有包麻婆豆腐醬   咁我唔駛自己調味呢 ~ 

桃膠糖水 - 里奧大人同事整架   我覺得好清甜呀 ~

洗完碗都即沖涼喇   睇陣 Youtube 再睇陣書   差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言