2022年9月25日星期日

西洋菜餃 (外賣) ( 25-SEP-2022 )



( 25-SEP-2022  SUN )

感恩一覺瞓天光   但 7 點幾其實醒咗   不過都懶下床先   差唔多 8 點半先起身 ~

抹咗一陣嘢先食早餐   今朝唔想做任何家務呀   因為早起身   如果做家務要好大勞動力   我唔想一陣眼瞓呀 ~


早咗出門口   所以去里奧大人公司同阿妹傾偈   但我話今日開始要早啲番崇拜安靜心靈   佢問我點解 ?!   我話上次聽道好有沖擊囉   番崇拜目的唔係因為傾偈食飯嘛   同埋我都好想裝備一下自己呢 ~

崇拜完畢就去等里奧大人   之後我買埋午餐就去佢公司食   佢食完都要開會喇 ~

今次又錯喇   真係幾乎每次都錯   我要辣汁但無加


反而里奧大人嗰碗就加咗辣汁


見咁啱有巴士去家姐屋企   所以我就突擊去探家姐喇 ~

我喺門口叫 Berry   佢聽到我叫佢之後就對住門狂吠   家姐以為咩事   所以佢見到我係好愕然呢   哈哈哈哈 ~

抖陣就同 Berry 一齊去街   等佢放低幾兩就番屋企喇 ~

一影佢就扮哂嘢 


比零食佢咋   都咁樣望住我 


成日唔用手仔拎住   太懶了 


佢記得比 Hand Hand   咁就乖喇


對眼咁樣好得意   但唔係成日影到㗎


哈哈哈哈哈哈 


家姐 3 點鬆啲就要出去整嘢   我就坐多陣先走 ~

想瞓覺 lu 


對眼大過我   哈哈哈哈 


真係瞓着咗  


之後又醒咗   佢隻手仔好似抓住地下咁 



又瞓番喇 


個口好似想講嘢咁   哈哈


咁樣令到我都好眼瞓噃   


打喊露 


呢個 Post   平時家姐影得多   依家我親自影   哈哈 


同姐夫傾下偈   又同工人傾下偈   好快又 4 點 ~       

本來諗住走   見到 Berry 難得瞓喺梳化想瞓咁   所以我即刻烏低身攬住佢啦   比佢個頭瞓喺我隻前手臂   估唔到佢真係瞓喎   所以我比佢壓咗 25 分鐘   之後佢都醒喇   咁我都走喇 ~

我頭先挨住佢上身   再攬住佢個頭仔   佢就係咁樣瞓着喇   到我無攬住佢   佢就係咁中   好得意呀   哈哈    


之後就咁樣瞓


我走嘅時候   工人叫我 "第二個媽咪小心啲"   因為我哋習慣走嘅時候   會叫對方小心啲   以前里奧大人覺得我好怪㗎   後尾佢都跟我講小心啲啦   哈哈 ~

之後我同家姐講話工人叫我做第二個媽咪   家姐話教佢講係新媽咪咋   無教佢叫妳做第二個媽咪喎   哈哈哈哈 ~

去埋街市買餸就番屋企喇   番到屋企就做小清潔   之後拖地就搞掂   呢排真係力不從心   所以大清潔要下星期做呢 ~

里奧大人 6 點開完會   我都要預備晚餐了 ~

是日懶餐 - 西洋菜餃 (外賣)

西洋菜餃 (外賣) - 之前買咗 2 條角瓜   諗住整魚蛋湯   但今晚食餃子   咁用嚟做湯底仲正   哈哈 ~

食完就大清潔廁所   之後沖涼休息喇 ~

里奧大人同事結婚   依家啲喜餅咁靚嘅   餡料係綠茶紅豆蓉   都幾好味


睇陣 Youtube   差唔多 11 點幾都要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言