2022年9月26日星期一

上海排骨酸辣麵 + 粢飯 (外賣) @ 屋企 ( 26-SEP-2022 )

上海排骨酸辣麵 - 都好味道呀   但如果分開上就更加好呢


粢飯 - 里奧大人好鍾意食   所以佢點都要買嚟食


( 26-SEP-2022  MON )

尋晚瞓到 5 點幾熱醒呀   成條頸濕哂   所以要起身沖涼 ~

9 點要起身啦   感恩都精神呢   梳洗完就即刻食早餐喇 ~


10 點半左右就出發去覆診喇   今次準時見醫生呀   但係唔好消息啦   希望快啲到 11 月搞掂哂去 ~

醫生話我又開始貧血   其實我都知㗎喇   之前間唔中都暈呢   依家咀唇又開始白   係時候要食多啲牛肉呢啲補血嘢喇 ~

今日上下壓係 158/78   心跳 100   其實都預咗咁高   我每次去覆診都係咁呢 ~

之後到里奧大人開始勁擔心   不過我話唔駛驚呢   神與我們同在嘛 ~

搭小巴去 Megabox 行下   行到 2 點左右   里奧大人問我餓唔餓 ?!?!   我話唔餓喎   佢話真係無諗過我會唔餓   我話之前每月一到   咁整完牙又痛   所以唔係話成日想食嘢咁囉 ~

差唔多 3 點就開始有啲餓喇   所以去食嘢   今次我話去銀咖哩啦   里奧大人想食好耐   感恩有下午茶餐呀   始終富士山飯份量太多呢   食唔哂又唔想打包喎 ~

吉列豬扒 & 迷你咖哩飯 (+$6) - 豬扒就麻麻哋   但薯角就好味   哈哈


漢堡扒+芝士 & 迷你咖哩飯 (+$6) - 漢堡扒都 Juicy   好過我塊豬扒


食完就去 Ikea   因為要幫家姐買手巾仔   本身家姐係買 3 Pack 兩種色   之後再行又見到另外兩隻色   諗住走啦   又再見到另外一隻色   做咩唔一次放哂所有顏色呀   哈哈   因為我每次都 Send 比家姐睇嘛   佢都話又會有咁多色嘅 ~


最後買咗 6 Pack 手巾仔   埋單先知道有 Discount   所以勁開心呀   哈哈哈哈 ~

行到 5 點幾就坐 Shuttle Bus 走啦   但唔記得 Chop 印花   所以又要去番 Megabox 呀 ~

換咗 2 張 Ikea $50 Cash Coupon   咁又唔餓   所以行多轉 Ikea 喇 ~


里奧大人話買 Cushion   我又覺得好似格硬買咁   同埋買兩個要 $140   我話再睇下其他實用嘢先 ~

之後我話睇下啲浴巾啦   再突然間睇到個牌   原來毛巾類係買 3 Pack 就 85 折   真係好在頭先買咗 6 pack 咋   因為本身家姐只買 5 pack   我話我又買   如果我唔買就會其中兩 Pack 要原價    貴六蚊雞呀 ~

最後買咗 3 條浴巾   原價 $119.7   85 折就 $101.7   我只係比 $1.7 咋   真係開心  哈哈 ~      


坐 Shuttle Bus 去德福買 2023年月曆   咁順便買比家姐 & 佢同事   買完再去位元堂買 3 樽胎菊就買晚餐   之後番屋企喇 ~

沖埋涼先晚餐   都已經 7 點半了   今日真係行咗一日咁滯   好感恩今日行咁耐又唔係好攰喎 ~

仍然係 $75/3 樽


睇陣電視又睇下書   差唔多 11 點左右都瞓 lu ~     

沒有留言:

發佈留言