2022年9月1日星期四

韭菜水餃餐 + 招牌水餃鍋貼餐 (外賣) @ 屋企 ( 1-SEP-2022 )

呢碗紫菜花枝丸湯係熱辣辣㗎   所以飲完勁舒服   同埋花枝丸都好味呀   唔係食麵粉咁呢


( 1-SEP-2022  THU )

尋晚瞓到半夜又痛醒   之後沖個熱水涼又好啲   雖然唔係大痛   但持續咁樣扯住扯住   都搞到我好唔舒服   呢個時候就好想聽日唔駛番工喇   哈哈哈哈 ~

瞓到 8 點先起身   其實都攰   不過點都要起身番工啦   沖個熱水涼好啲   但出到門口就好鬼熱 ~

早餐食芝腿治烘底   但食咗兩啖咋   應該留番今晚先食   咖啡又係飲得兩啖   一陣 Lunch Time 先再飲   唔知點解今朝完全無胃口呀 ~


菇場忙咗陣呀   之後全程抖   哈哈 ~

9 月有假放就最開心


Lunch Time 都無出去   仍然係食烏冬   肥仔豪問我厭唔厭 ?!   我話厭啦   不過又唔知食咩好   咪食烏冬囉 ~


1 點無啦啦勁眼瞓    坐喺度都瞓着咗   應該瞓咗 15 分鐘都有 ~

放工即走   去完超市買哈蜜瓜就去買外賣   里奧大人都差唔多到了   可以幫我拎晚餐呢 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後先開餐 ~

8 點幾睇 "痞子殿下"   睇完又睇下 youtube ~

唉   個肚扯住痛呀   好似有隻異型喺肚入面要爆出來咁呀   辛苦到我死死下   反而唔似每月一到嘅痛囉 ~

今晚 10 點 15 分都要瞓覺   知道瞓得唔好   我寧願早啲瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言