2022年9月2日星期五

麥蘆卡蜜糖烤雞餐 (外賣) @ 屋企 ( 2-SEP-2022 )

我哋只食咗粟米   雞翼+雞膇同少少雞肉   肉醬意粉完全無食過   之得我唔叫呢個餐啦


我叫里奧大人唧啲茄汁比我   佢唧到咁樣   我話唔知以為係你食剩囉


( 2-SEP-2022  FRI )

感恩瞓得唔錯   可以瞓到 8 點先起身 ~

次次每月一到   我一番工個肚係咁扯住痛   里奧大人話應該係緊張   始終唔舒服真係只想瞓   哈哈 ~

真係唔想中午食烏冬   所以買埋菠蘿叉燒包先去買早餐 ~

仍然食奶醬多   但完全無胃口   留番一陣食 ~


菇場唔忙   真係可以好好休息 ~

Lunch Time 都無出去呀   只係想喺菇場休息   順便慢慢食埋件奶醬多 ~

菇場又忙咗陣   差唔多 4 點再食埋個叉燒包   我依家好驚食包了 ~


放工即走   買完麵包再去買晚餐   之後里奧大人就幫手等   我就番屋企沖涼先喇 ~

食完都休息   今晚同里奧大人一齊睇 "痞子殿下" 大結局 ~

唉   個肚又勁扯住痛   所以 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言