2024年2月2日星期五

沙茶肉碎炒菠菜苗 ( 2-FEB-2024 )

 

( 2-FEB-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   6 點 58 分醒咗   所以去做運動 lu ~

早餐食窩夫   唔想零零丁丁剩番一個   同埋驚唔記得食   咁焗埋去嚟食啦 ~


食完就靈修 20 分鐘   之後番工喇 ~

菇場唔太忙   可以抖下 ~

Lunch Time 出去行陣再買豬軟骨酸辣米線番菇場食   因為今日禁食祈禱完畢呢 ~


味精重呀   食完又係勁眼瞓   所以係咁飲水   真係幾難先頂到 2 點呀   之後就精神喇 ~   

唔忙又做自己嘢啦   真係做自己嘢忙過做公司嘢 ~

阿爽話見到呢個月曆就即刻諗起我   所以就拎比我喇   不過我已經有月曆   所以我比里奧大人用   佢勁鍾意呀



放工即走   番到屋企都即預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 沙茶肉碎炒菠菜苗

沙茶肉碎炒菠菜苗 - 咁樣炒埋一碟都唔錯喎   好似新菜式咁   哈哈   不過一湯匙沙茶醬唔係咁夠味呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

同里奧大人一路食蕃薯糖水一路睇 "深圳地圖"   依家深圳啲食店真係又靚又平   所以我話等我做齊哂資料搜集   就要同里奧大人去深圳玩呀 ~


睇多陣 Youtube   今晚 10 點 15 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言