2024年2月23日星期五

海悠 @ 官塘 ( 23-FEB-2024 )

炸子雞半隻 - 皮脆肉嫩   同平時喺酒樓食嘅唔一樣   哈哈



椒鹽魷魚鬚 - CC 不嬲好少食熱氣嘢   所以佢話叫   我以為自己聽錯   我話星期二喺一田已經想買嚟食   不過懶焗所以唔買   咁今晚有得食真係好開心呀


羅定豆豉雞半隻 - 我老花又手殘   掃錯咗呢個餸   我話真係唔好意思   阿濤就話唔係咁樣   又點可以試多款新嘢呢 ?!   之後我哋覺得呢個雞好食過炸子雞添呀   哈哈


脆米金沙炒福花 - 我好鍾意食脆米㗎   我食咗好多   但因為有好多鹹蛋黃醬   所以食完好滯   哈哈


安格斯牛粒西炒飯 - 一放上枱已經聞到好香西炒飯嘅味道   平時無味家嘛   同埋份量好巨   最後食剩大半碟   要 CC 拎走呢


( 23-FEB-2024  FRI )

好感恩又一覺瞓天光呀   其實鬧鐘未響都醒醒哋   所以鬧鐘一響都可以即刻彈起身 lu   呵呵 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   開心開心 ~

因為里奧大人本身今日放假   但佢唔記得原來約咗人早上同下午開會   所以就要番工喇 ~



里奧大人話切開一嚿嚿   我話都好大嚿下喎   因為我係會切開一粒粒咁呢


食食下里奧大人夾塊雞皮比我   我心諗唔係話雞皮無益咩 ?!   之後佢話塊雞皮脆呀   有時佢做埋啲嘢係幾令人感動嘅   因為我覺得我講嘅說話   佢唔會記得嘛 ~

食完都搭車番工   唔駛整早餐真係好舒服   行路都快啲   哈哈哈哈 ~

菇場唔忙啦   但無啦啦胃痛   唔知係咪杯咖啡太濃呢 ?!

Lunch Time 出去行下先   今日凍咗好多咁呀   所以行 Mikiki 算喇 ~

行咗半個鐘都走人   感恩無胃痛喇   咁可以食杯麵   因為諗唔到想食咩呢 ~

泡菜拉麵


呢包漬物只係 $15.9   所以買嚟試下


又係好日唔打去里奧大人公司搵佢   佢又咁啱出咗去   真係好多時係咁㗎喎 ~

咁阿妹都聽得出係我   所以又同我傾陣偈   佢話里奧大人去訂枱食飯   但知我又無話放假   所以一定唔係我請佢哋食飯喎   佢個邏輯都係啱嘅   哈哈 ~

菇場仍然唔忙   咁安心等放工喇 ~ 

放工即走   今晚約咗 CC 同兔兔食飯   我哋約咗 6 點 15 分喺 Circle K 等   但里奧大人塞車   佢話自己去飯店   咁我想去 APM 洗手間   咁啱 CC 佢哋都喺 APM   所以我約佢哋一齊去飯店 ~

諗住行去飯店   咁啱里奧大人又到咗 Circle K   咁一齊行去啦 ~

點完餸就開始傾偈啦   又係咩都傾一餐   不過兩個男人飲咗酒有啲眼瞓咁   所以我同 CC 就係主力講嘢喇   哈哈 ~

最搞笑係 CC 有個同事叫溫總   身體又係好弱雞   講嘅特徵同我公司嘅溫總係一樣   之後我話有時啲人名相同   個格都係一樣咁㗎   我身邊正正有 3 個人就係咁   所以有時知道佢哋個名係一樣   基本上都知佢係咩人 lu ~

之後講開搭巴士   我話之前個司機勁衰   真係一上車就開車   有次差啲連個袋都比隻門夾住   可想而知佢幾快關門   又成日叫老人家行快啲   小朋友上車慢啲又鬧   真係不知所謂囉 ~

我話開咁快   比盡你早 10 分鐘到站頭   但你次次早 10 分鐘   分分鐘追得住前面班車   咁里奧大人話係咪快到站頭有 Bonus 呢啲呀 ?!   CC 碌大對眼話咁樣仲得了   個個衝紅燈都要快去站頭啦   我話可能飛埋站添啦   到時最危險係我哋啲乘客啦   所以唔會咁啦應該 ~

傾呀傾   好快又到 9 點   見到成個場無人喇   所以我哋都走 lu ~

今餐係 CC 兩公婆請我食生日飯   真係太客氣啦   其實初初我係諗住 1 月同佢哋食飯   但里奧大人 12 月底身體又唔好   諗住再睇下 1 月點先   咁啱 CC 年三十晚話去完旅行再約我哋食飯   所以約咗今晚食喇 ~

CC 話去海悠   因為佢哋之前食過   話好夠鑊氣同好味道   咁我哋又無咩所謂   唔駛我哋諗最好   哈哈   里奧大人都對呢餐都讚不絕口呀   同埋最緊要夠靜   咁傾偈就舒服好多呢 ~

一齊行去 APM   男人們去洗手間   我同 CC 就行去巴士站等佢哋   感恩大家都係 5 分鐘就有車呀 ~

里奧大人無啦啦話要食朱古力雪糕   不過我話有買一送一先食   哈哈 ~


番到屋企即刻食雪糕   食完就開機洗衫同沖涼喇 ~

CC 送比我哋嘅潮汕手打牛丸   里奧大人話個個都比嘢我食   哈哈


里奧大人 10 點 45 分都瞓   我就 11 點半先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言