2024年2月4日星期日

團年飯 @ 家姐屋企 ( 4-FEB-2024 )

赤米 - 雖然細細隻   但好鮮甜呀


蒸斑 - 姐夫話唔記得係咩斑 ?!   見新鮮就即買   今晚真係食哂成條魚咁滯呀   里奧大人同姐夫夾咗好少   家姐好似無夾添呀   可能我頭先講話要食哂條魚   佢哋唔敢夾呀   哈哈


西芹炒魷魚 - 家姐喺馬莎買嘅西芹   真係好好食喎   好清甜同埋無渣   真係貴都值得   我都好耐無食呢啲魷魚   蘸蝦醬真係好好味呀

   
白切雞 - 蒸咗半隻先   咁樣真係份量啱啱好   咁有兩隻雞腳嘛   家姐叫我食   我唔食啦   佢自己食   之後仲剩 1 隻   佢又叫我食   我話唔食呀   佢好奇怪點解我唔食   我話尋晚食咗好多鵝掌翼喇   所以唔食咁多雞腳囉


西洋菜湯 - 本身姐夫話煲北芪當參湯可以補氣   但我話想飲西洋菜多啲   今次我都無話要食咩餸   真係唔想佢哋特登去買   一陣買唔到   家姐會覺得對我唔住咁㗎   哈哈哈哈

 
波子提 & 車厘子 - 好耐無食咁大粒咁甜嘅波子提啦



呢盒車厘子要 $450   單買 1 磅要 $100   所以姐夫買一盒喇



特濃朱古力脆脆蛋糕 ($158) - 咁我買埋牛油卷   9 折之後折實 $157.5   我之前睇到個蛋糕係 $238 嘛   心諗 9 折之後平咁多又好喎   之後里奧大人話 $238 係大個呀   哈哈   因為當時得 1 個朱古力蛋糕   咪以為呢個係 $238 囉


家姐話無火機   我話上次妳教用爐頭點蠟燭家嘛   咁快唔記得   但其實講講都有一年   哈哈


工人就最鍾意食朱古力片   所以全部比哂佢食


咁一齊食蛋糕嘛   我話我一定買細個嘅   因為食完飯好飽再食蛋糕   真係每人食少少已經好夠   同埋想一日食哂去咁囉   家姐話姐夫都鍾意食朱古力蛋糕   但真係今晚先知   有時留朱古力蛋糕比姐夫   家姐都無咁講嘅   之後我話咁就好啦   里奧大人同姐夫加埋工人都鍾意食朱古力蛋糕   咁佢哋第時可以幫手食大份啲   哈哈


( 4-FEB-2024  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   食完都去里奧大人公司幫手喇 ~


搞掂又同阿妹傾偈   之後再同細細聲傾偈   真開心   哈哈 ~

10 點幾要走喇   因為要番教會事奉呢 ~

今日嘅証道   真係令我覺得我要好好反思   感恩我依家都做緊   就係 "愛仇敵"   講員都話當中係勁掙扎   唯有一少步做起嚟修補開係   始終需要時間放低怨恨   所以求神比力量   讓我哋可以活出愛 ~

同埋真係唔好諗住改變一個人嘅思想   而係改變自己   因為無人可以完全改變到一個人呢 ~

崇拜完就再有事奉   差唔多 1 點 45 分先搞掂   咁我買埋午餐都即番屋企喇 ~

原味麥炸雞同芬達係2024 親子會生日禮遇   里奧大人就一定食黃金脆薯牛堡套餐


食完就開機洗衫   搞掂哂就可以抖下 ~

4 點幾出發去家姐屋企   但我哋去商場行陣先~

見到仁御堂就入去買嘢   之後里奧大人話要去麥當勞食雪糕 ~


食完又行去 Big C 買零食   最後去 A1 買埋蛋糕就走喇 ~

6 點 40 分就到家姐屋企   Berry 聞完我再樸我   之後見到里奧大人就好驚呀   全程呢係梳化底 ~

影完佢   真係企身見頭暈   哈哈


對眼成日昅實里奧大人


咁嘅狀態   起碼 20 分鐘   點都唔肯出嚟


我叫呢啲做狗揮春   哈哈



家姐都係鍾意八哥㗎喇   哈哈


Max Ocean 炸雞皮三合一派對裝 ($59.9) - 好想食   但 3 包太多   所以買比家姐   佢話做咩買比佢   我話做節唔想兩手空空   佢話我都痴痴哋線   哈哈   之後我話其實我想食   但太多包   佢叫我依家開嚟食或者拎包番屋企   我話唔好啦   送比妳嘛   妳下次食嘅時候   留半包比我就可以   哈哈哈哈


但用零食引佢   佢又食喎   最搞笑佢明明擔緊入口   里奧大人一叫 Berry   佢嚇到成條零食都跌咗   真係駛唔駛咁驚佢呀 ~

咁我拍片比家姐睇   Berry 對眼係咁望住里奧大人方向


之後里奧大人坐喺佢左面   所以隻眼成日向左邊望



佢真係又要食又要驚



仍然一路食一路望住里奧大人方向   哈哈


食完呢   個頭就逐漸伸番入梳化底



里奧大人用零食引佢   引咗好耐先敢出嚟食呀


衰得佢   哈哈


家姐 7 點鬆啲番到嚟   番到嚟即刻話同肥妹之前上網買防敏感耳環   我話頭先姐夫比個鐵盒比我   我仲以為比我放藥   哈哈 ~

家姐買比咗 10 隻唔同款嘅   話摩天輪好靚   所以比我   其實我話唔想轉   但佢係都要我戴   我唔要又覺得我唔鍾意  佢會唔開心   我話鍾意   佢又會繼續買   所以真係唔知比咩反應佢好   哈哈 ~

呢個痴線妹   家姐番嚟先肯跳上梳化咋


梳化啲皮比佢抓爛哂   不過家姐都由得佢㗎喇   寧願買過新都唔會唔比佢抓   哈哈



今晚成日 R 臉



縮埋對手仔   因為家姐扮同佢剪手甲呀   家姐一拎起佢隻手就係咁縮   里奧大人問平時點剪 ?!   家姐話佢負責剪   姐夫就捉實 Berry 個口   真係好在 Berry 驚姐夫咋   但如果姐夫摸佢   佢會企定定比姐夫摸完先走   咁又好乖女喎


7 點半開飯   今晚大家都一路食一路傾   勁開心呀 ~

我就要慢慢食   咁可以由頭食到尾喇 ~

食食下飯   佢又企喺我同里奧大人中間


仲飛機耳   咁頭先做咩唔出嚟呀


食完飯飲完湯隨即食生果   之後再食生日蛋糕   我把口真係無停過   哈哈 ~

9 點鬆啲都走喇   里奧大人幫手拎嘢   佢話做咩咁重嘅 ?!   因為有 2 包增城片糖同 1 底大嘅蘿蔔糕   所以家姐頭先放落袋   都講咗幾次話好在里奧大人喺度   哈哈   佢都話重   我拎完肯定腰痛添呀 ~

番到屋企沖埋涼   就同里奧大人一齊睇 "臥底旅行團" ~

今年我只係要 1 底大嘅蘿蔔糕就算喇   家姐又比咗車厘子比我   糟糟媽話榮華豬腳薑醋好味   所以我同姐夫每人 1 包   之後話紅豆沙好似幾好味   所以又買比包我   無啦啦又比包齋燒鵝比我   原來佢買咗 1 磅   依家要 $90/磅喇   其實我呢個月都想買齋雞粒   但間零食店成日都仲剩幾包   咁即係水尾啦   因為我間唔中見係一大盒咁新鮮整出嚟㗎   好在真係仍然堅持唔買住咋   哈哈   


特選杞子 ($35) / 菠蘿乾 ($30) / 南棗 ($25)
BITEE 脆脆條 香脆&冬蔭 ($12/2) /Lotus 雞膇脆餅 ($8.9)


睇多陣 Youtube   今晚 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言