2024年2月25日星期日

燻蹄 (外賣) ( 25-FEB-2024 )



( 25-FEB-2024  SUN )

感恩瞓得都唔錯   話哂起身都精神嘛   哈哈 ~

同里奧大人去食早餐   老闆娘話我着短袖咁勁   佢話佢做嘢就要着短袖啫   我話可能沖咗熱水涼   所以真係唔覺凍囉 ~


雞扒好入味呀


食完去里奧大人公司坐陣   勁哥見我着短袖又碌大眼望住我   之後我都未出聲   里奧大人就同勁哥講話我離鬼譜   咁凍着短袖   你已經係第 3 個人咁話佢喇 ~

今朝去家姐屋企   9 點鬆啲就到喇   咁家姐姐夫又未番到嚟   所以要 Berry 陪我喇   哈哈 ~

影下啲蘭花先   新年嘅時候唔記得影呀   依家過哂年先影   哈哈哈哈




跳上梳化熱烈歡迎我呀



我同家姐都覺得佢咁樣好似 BB 嗰陣時


之後係咁周圍望   但就唔望我


無啦啦又挨落我度


好醜樣   哈哈


佢都攰攰哋咁




啡色眼珠好靚呀


好少見佢屈住隻手仔



家姐姐夫 9 點半先番到嚟   家姐以為我無着外套   我話又無咁勇   不過就唔係覺得咁凍囉 ~

呢條 Legging 好似起哂毛頭咁   但其實係 Pattern 嚟㗎   好記得有次去旅行   里奧大人見到我着呢條褲   好激動話做咩唔掉咗佢呀 ?!   有次我着對 Boot   CC 話做咩着對發霉鞋 ?!   真係笑死我   咁我之前鍾意買啲衫係穿窿同好霉嘅 Pattern   里奧大人都話我痴痴哋㗎   哈哈


Berry 個頭就住家姐   個 Pat Pat 就住我


工人嘅早餐   佢一定要飲朱古力奶


好似係鹿肉乾   1 條接近 $10   我同家姐講話比咗 Berry 食咗 8 條呀   哈哈   唔駛自己比錢係特別豪嘅



依家連狗狗都要紓壓   不過 Berry 好驚行雷   佢真係驚到成身震哂同埋流口水㗎



家姐遲啲去旅行   所以比出門利是比佢   呢個利是封真係入得唔多錢   因為我想再入多啲嘅時候   就見到個封口位想爆開咁呀


傾下食下   工人拎部機出嚟榨汁   我話我都要飲呀 ~

我嘅神石榴+蘋果汁嚟㗎   影得好樣衰   但好味道㗎   哈哈  


家姐就係神石榴+蘋果汁+西芹汁   


12 點半左右走喇   咁可以同埋家姐同工人帶埋 Berry 行街   不過行咗個大圈   我就要去等車喇   Berry 女都會陪我等車   點拉佢都唔走㗎   好搞笑 ~

兩粒花好似對眼   成個人樣咁   哈哈


家姐一番屋企   就影相話 Berry 好攰 😅   哈哈哈哈   梗係攰啦   陪咗我成朝嘛   哈哈



買完午餐就去里奧大人公司喇   真係諗唔到食咩   所以今次到我話麥當勞喇   同埋真係最緊要夠快   因為我趕住走呀 ~

生日優惠送 1 包中薯條   所以買一個套餐就夠了


2 點幾都仲繼續瞓 


食完要番教會開會   由 2 點半開到 3 點 45分   之後買埋晚餐都番屋企 lu ~

番到屋企都抖下喇   里奧大人話今日 3 點放工   所以佢話攰到番到屋企即瞓 ~

我其實都攰   到 5 點半直頭想瞓   不過唔會瞓喇   寧願今晚早啲瞓呢 ~

家姐又比黑瓜子比我   叫我幫手食   佢就食紅瓜子   所以我新年唔會買任何瓜子糖果   其一無人嚟拜年   其二最後要自己食番哂   咁樣先痛苦   哈哈


6 點左右預備晚餐   雖然只係淥麵   但都要啲時間嘛   哈哈 ~

是日懶餐 - 燻蹄 (外賣)

燻蹄 (外賣) - 買咗半斤 ($60)   再煮個炸醬撈麵比自己   里奧大人就食泡菜湯麵   今日出咗成日街好攰   所以真係超級求其食就算喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇陣 Youtube   今晚 10 點 20 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言