2024年2月24日星期六

客家原味粉 @ 紅磡 ( 24-FEB-2024 )

豬潤粉腸淮山麵 ($50) - 個湯底有薑絲   所以飲完啲湯   個人好暖好舒服


鮮牛肉肉丸淮山麵 ($50) - 肉丸係好味嘅   如果佢有生肉丸   我會買嚟打邊爐   哈哈   


( 24-FEB-2024  SAT )

尋晚比里奧大人啲鼻鼾聲嘈醒幾次   塞耳仔都唔掂呀   佢一嘈我就大力郁   不過佢都係仍然咁嘈   哈哈哈哈 ~

之後 2 點幾   我都校番鬧鐘 7 點 25 分先起身   本來諗住去做運動都唔做喇 ~

雖然沖涼洗頭係精神啲   但對眼好澀   好在今日番半日咋 ~

早餐食甜餐包夾芝士   食完就靈修 15 分鐘先番工 ~


菇場唔忙啦   溫總同我講話妳番呢個週㗎 ?!   我話妳咪嚇我啦   好在見埋阿花   咁就肯定自己無番錯工啦   哈哈 ~

今朝同 CC Plan 行程   又搞咗個幾鐘   咁就好啦   好想快啲放工   因為好鬼攰呀 ~   

放工即走   家姐尋日話請我食生日飯   真係覺得自己幾巴閉咁   哈哈 ~

因為里奧大人今日番晏   如果太夜食   我又唔想家姐咁夜番到屋企   所以話一齊食午餐喇 ~

里奧大人同家姐一齊去攞位先   感恩可以坐到最後一張卡枱呀 ~

家姐話買唔買生日蛋糕好 ?!   我話千其千其唔好買   我真係唔想食呀   真係食到驚咗 ~

我今想快啲到餐廳   所以搭貴車呀   咁佢哋 Send 餐牌比我睇   但其實我都已經到咗門口   佢哋都好愕然   點解會咁快到   哈哈 ~

叫完哂嘢就傾偈啦   里奧大人叫家姐食飯領禱呀   因為我哋平時食飯都會一齊拖住手祈禱呢 ~

暢飲套餐 (會員價 $253)
里奧大人好搞笑   居然影得仲快過我   咁都好㗎   佢開心先會咁呢   哈哈


食肉獸 (細) - 細細個都好   咁就唔駛食包包食飽


秘製燒豬排骨 - 幾入味


我鍾意炸薯條蘸茄汁 + Tabasco   勁重口味呀呢


炸雞 2 件 - 雞肉唔嫩滑   無以前咁好食囉


Asahi x 8 罐 - 飲品一係啤酒   一係一大 Jar 凍檸茶   咁我哋揀啤酒   因為我唔想飲凍嘢   同埋啤酒飲唔哂可以拎番屋企嘛   家姐見到辛口   居然話要試啖   仲以為佢想拎比姐夫飲添   哈哈


凍檸檬茶 ($28) - 家姐成日話新年食滯咗   所以依家一定飲檸檬茶


香蒜大蝦炒意粉 (無汁) ($78) - 一致認為好普通   但我哋唔想食焗飯   又唔想食肉醬呢啲重口味醬汁   所以諗住呢個最啱食囉


即磨咖啡 - 我話要飲咖啡   因為尋晚好似無瞓過咁呀   哈哈


食下傾下   好快又 3 點   里奧大人要去番工喇   我同家姐 3 點幾先走 ~

家姐陪我番屋放低嘢   一入屋見到枱面好多嘢   終於比家姐見到里奧大人拎完啲嘢   唔會放番原位嘅境況喇   呵呵 ~

家姐話士多啤梨好抵喎   所以又買比我哋食


又比埋蝴蝶酥同 2 條 Tempo 抽取式紙巾   咁樣加加埋埋就重啦   我已經諗定聽日去佢屋企拎嘛



我同家姐都要去整嘢   所以我送完佢搭車都要走喇 ~

搞掂就番崇拜   估唔到見到麵包   佢想約食飯   但里奧大人呢排又忙   要等佢得閒啲先可以食飯呢 ~

崇拜完畢就去里奧大人公司坐陣   差唔多 7 點半先放工   咁食埋晚餐就番屋企休息喇 ~

沖埋涼就抖下   都唔想做任務家務呀 ~

家姐話中午嗰餐好飽   夜晚可能食啲零食就算   但工人話買咗飯   同佢 Share 食喎 ~

咁工人今日係放假嘅   但佢都會帶 Berry 行街   所以家姐出門口前比小小心意比佢呢 ~

巴東牛肉飯唔錯咁喎   但家姐話工人唔餓得   一定會自己食先   哈哈


睇多陣 Youtube 又打陣機   今晚 10 點 40 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言