2024年2月28日星期三

孜然醬焗雞翼 + 辣肉腸 + 炸雲吞 (外賣) + 菜心苗 ( 28-FEB-2024 )






( 28-FEB-2024  WED )

雖然尋晚去咗次廁所   但感恩瞓得都唔錯呢 ~

7 點 18 分都起身   咁早啲煲薑茶同焗麵包喇 ~

早餐食十字包搽醬占   好耐無食醬占   間唔中甜甜哋都唔錯㗎 ~


菇場唔忙   咁做自己嘢啦 ~

Lunch Time 出去行下先   之後先去食雲吞米   食完就去萬寧買嘢   最後就買話梅薑   再行到 12 點 40 分都番菇場喇 ~


仍然唔忙   傾下偈又做下自己嘢咁啦 ~

呢副防藍光眼鏡又 OK 喎   成日望住電腦   對眼無咁攰


放工即走   一入大堂就見到里奧大人   原來佢頭先打比我   之後望下前面嗰個人就係我   所以即收線   怪唔得我聽唔到手機響啦 ~

是日晚餐 - 孜然醬焗雞翼 + 辣肉腸 + 炸雲吞 (外賣) + 菜心苗

孜然醬焗雞翼 - 里奧大人話碟雞翼好靚呀   我話梗係   用現成醬醃之嘛   唔係出自我手筆梗係靚啦   哈哈 ~

辣肉腸 - 好似過咗期   所以拿拿聲食埋去喇   但仲剩 3 條   下次用嚟炒意粉 ~

炸雲吞 (外賣) - 突然間好想食呀   買嘅時候係暖㗎   所以番到屋企食仍然係脆卜卜   里奧大人見到就好開心話有炸雲吞食   佢今晚對枱面嘅食物好有興趣咁喎   哈哈 ~

菜心苗 - 呢碟係大半斤   因為我今晚唔食飯   食多啲菜就會飽啲 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後做小清潔   搞掂就沖涼喇 ~

里奧大人去做運動   我就抖埋今晚先   呢期失血過多   嚴重無血氣呀 ~

睇陣 Youtube   今晚 10 點 20 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言