2024年2月20日星期二

辣汁焗五花腩 + 冬菇唐生菜 ( 20-FEB-2024 )




食埋聽晚應該食哂


( 20-FEB-2024  TUE )

尋晚都要開冷氣瞓   雖然去咗次廁所   但感恩都好快瞓得番 ~

今朝 7 點 14 分都醒咗   咁起身煲薑茶同整早餐 lu ~

早餐食牛油排包加芝士   好耐無食排包   好似無咁好味咁噃 ~


里奧大人話依家 8 點 05 分咋   我話今日我早咗 10 分鐘起身   所以啲時間咪好似早咗好多咁囉 ~

食完就靈修   但只係靈修 10 分鐘就出發番工喇 ~

菇場忙咗陣   之後又等放飯 lu ~

Lunch Time 去食牛肉麻辣米線   因為好想祛濕呀   哈哈 ~


食完就去一田買嘢比 CC   行完去買蛋撻比茶記啲人   順便派埋利是比佢哋   搞掂就即番菇場喇   已經 12 點 57 分啦 ~

蜂蜜牛油什錦果仁 ($45) - 算係健康嘅零食   哈哈 


唔忙又做下自己嘢   之後 4 點就開始忙   好在放工前搞掂 ~

放工即走   今晚里奧大人 6 點 45 分先放工   我先啱啱煮好 ~

是日晚餐 - 辣汁焗五花腩 + 冬菇唐生菜

辣汁焗五花腩 - 整呢個餸又係好簡單   雖然係五花腩   但我哋就唔會食肥膏嘅部份   我試過一口咬嚿肥膏   但真係頂唔順嗰下口感   哈哈 ~

冬菇唐生菜 - 咁樣個菜就無咁寡   所以我鍾意整燜餸   留番個汁煮菜都唔錯㗎 ~

洗埋碗就同里奧大人去大生買嘢   之後都番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   里奧大人就要熨兩機衫   因為我條腰好痛呀   企唔到咁耐呢 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 25 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言