2024年2月11日星期日

大家樂 @ 紅磡 ( 11-FEB-2024 年初二 )

紐西蘭西冷牛扒配忌廉醬爆腸+蛋炒飯+羅宋湯 ($70) - 鐵板熱辣辣㗎   唔係廢話呀   因為有時啲鐵板真係唔熱㗎


港式咖哩牛筋腩飯 ($57) - 里奧大人話唔想諗食咩   所以食咖哩牛腩飯喇


( 11-FEB-2024  SUN )

今朝 7 點起身   感恩都好精神呀   哈哈 ~

屋企附近好多食店都未開   所以尋日睇定邊間係今日開就入去食喇   咁唔駛浪費時間搵嘛 ~


食完早餐就要去里奧大人公司幫手   同阿妹傾完偈   之後我都同里奧大人去番崇拜了 ~

崇拜完就番屋企   開埋機洗衫就做大清潔   再執下衣櫃   搞掂已經接近 2 點 ~

里奧大人啱放工   咁我話出去食下午茶喇 ~

其實好多食店都無開   所以揀大家樂呢   哈哈 ~

我食熱狗餐   里奧大人話頭先都想叫我食熱狗餐   我話點解 ?!   佢話唔知   只係想叫我食熱狗餐   又會咁奇怪嘅   哈哈


酸辣湯味道夠呀   但唔夠熱囉


食完即番屋企沖涼休息   原來每月一到呀   怪唔得無啦啦咁攰啦 ~

里奧大人瞓晏覺   我都由 4 點半瞓到 5 點半呀   所以唔去大埔食開年飯喇 ~

抖到差唔多 6 點幾就出去食飯   食完要去里奧大人公司做啲嘢   諗住幾分鐘做完   點知 Melody 捉住里奧大人傾偈   傾咗 20 分鐘呀   之後佢就走   我哋先可以做嘢   感恩好快搞掂 ~

番到屋企就沖涼休息   但條腰超級痛   之後右手臂又痛   先醒起今日用右手抹嘢 ~

同里奧大人仍然睇 "繁花"   但我睇到 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言