2024年2月1日星期四

聚興樓 @ 紅磡 ( 1-FEB-2024 )

清蒸海上鮮 - 今次條魚唔係咁掂


生炒上肉排 - 呢個仍然好味道


我好鍾意食蒜蓉炒菜心


例湯


( 1-FEB-2024  THU )

尋晚完全瞓得唔好呀   熱又唔係   凍又唔係   反正瞓得唔好   如果 6 點 45 分起身就做運動   不過最後都 7 點 15 分醒咗   咁起身整早餐啦   順便整薑茶比里奧大人番公司飲 ~

早餐食丹麥條   呢期都鍾意食   但如果無咁多提子乾就更好 ~


我食緊嘅時候   問里奧大人食半條夠唔夠飽 ?!   佢話有時半條夠飽   有時唔夠   我話你答咗等如無答喎   之後佢都喺度笑   就係佢咁答   我話下次都係每人食 1 條算喇   哈哈 ~

天氣勁潮濕   最怕呢啲天氣   啲嘢抹完又變番立痴痴咁   唉 ~

菇場忙呀   實在太好 ~

幾快又到 2 月


唔用都影下   哈哈


Lunch Time 想買酸辣米線番菇場食   因為個人好攰   加上天氣勁潮濕又辛苦   不過又唔係咁餓咁   所以最後都係去食鯪魚球米   食完行陣先番菇場 ~


阿齋又話我今日又空手而回 ?!   定買咗未拎出嚟呀 ?!   佢真係好搞笑   之後我話無咩心機買嘢呀   啲潮濕天氣好難頂   佢話今朝想着短袖   又話雖然今日 20 度   但都好似冰冰涼涼咁   所以都係着番長袖   我話我都着抓毛衫啦   今日未至於要着短袖囉   我同佢都超勁怕熱   但都着長袖   即係今日唔係太熱   哈哈 ~

我鍾意將啲零食放入盒   食起上嚟好方便


我頭先倒朱古力入盒嘅時候   都感覺到跌咗一粒落地下   但望地下又唔見有   之後要拎嘢   再望下先見到粒朱古力跌到咁入   離遠睇勁似巨強呀   哈哈


忙咗陣就搞掂   再整下呢樣嗰樣   好快就放工 ~

今日好攰呀   所以同里奧大人出去食 ~

食完就番屋企   里奧大人話教佢整蕃薯糖水   原來佢想食   我問點解無啦啦想食 ?!   佢話見到有幾個蕃薯   其實佢唔講   我都唔記得仲有蕃薯   哈哈 ~

開機洗衫之後沖涼   里奧大人熨衫   搞掂哂就食蕃薯糖水喇 ~

今次用兩嚿薑   所以好夠薑味


睇埋 "深圳地圖" 同埋 Youtube   今晚 10 點 20 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言