2024年2月17日星期六

客家原味粉 @ 紅磡 ( 17-FEB-2024 )

豬潤粉腸淮山麵 ($50) - 無哂米線同米粉   所以試下淮山麵   口感都唔錯


鮮牛肉肉丸淮山麵 ($50) - 里奧大人都鍾意食淮山麵


( 17-FEB-2024  SAT )

今朝 7 點起身   沖埋涼就出發去家姐屋企喇 ~

同家姐出去食早餐   估唔到餐廳無咩人   可能好多人去旅行未番 ~

我同家姐講話雞全翼好難 Share   之後佢話唔會雞全翼啦   最多咪 2 隻   估唔到有 3 隻   Size 仲唔算細添


家姐話想食媽媽麵


食完就去家姐屋企喇   Berry 女今次唔驚我啦 ~

八八掛

望住家姐行出嚟


影到佢對眼好大咁


比都唔食咁款呀



要餵埋口先食   哈哈



工人幫家姐按腳   Berry 即刻 吠工人   勁搞笑啦   不過佢真係好奇怪   佢自己都成日蝦家姐嘛   哈哈 ~

每次去家姐屋企   次次我一坐低都話有嘢比我   加上依家係新年   佢仲拎好多糖果同禮盒出嚟   係咁問我要唔要 ?!   我話雖則我同里奧大人一齊住   但好多時係我一個人食零食㗎咋   所以真係要唔到咁多囉 ~

最鍾意睇全盒


拎咗呢啲番屋企食


上次唔記得驗糖尿   今次記得喇   其實 "吉" 落去嗰下唔係好痛   只係 "啪" 一聲好響   好似好大力咁   所以以為好痛咁囉 ~

血糖止數都算唔錯   感恩感恩
正常 Hct 34.7-45.1 (我 35) / 正常 Hb12 (我只係差 0.1)


驗完又走入房傾偈   因為好似無咁凍   家姐入房先   之後 Berry 即跳上床   佢應該真係覺得張床係佢的   哈哈 ~

家姐同工人一抱佢   佢個頭仔就會托住佢哋個膊頭   勁得意


又唔伏落我度   衰女包


個樣好攰咁



無啦啦咁望我



好細力咁咬


之後想瞓覺


佢咁嘅眼神   搞到我都想瞓覺   哈哈



想瞓但無瞓


12 點左右開始飲湯   家姐就要食 Lunch   佢夜晚約咗糟糟一家食放題   所以早啲食 Lunch   又順便早啲送我去搭車 ~

上次姐夫已經話煲北芪當參㗎喇   所以知我今朝會嚟   姐夫特登叫工人早啲煲好   等我有得飲   勁感動呀   其實好耐之前我話如果我嚟要煲湯比我飲   姐夫次次都會問我會唔會飲湯 ?!   不過我好多時都話唔飲   始終我飲得唔多   無謂搞咁多嘢嘛


工人煎芋頭糕   佢話要好小心煎   因為會好易燶   我以為佢用以清潔鑊   但家姐話係天上野嘅生鐵鑊嚟㗎   仲話工人唔鍾意用呢隻鑊   所以又問我要唔要   哈哈   


1 點左右走人   家姐送我搭車先   之後再等埋工人同 Berry 去街 ~

同里奧大人又去飯堂食午餐   食完都番屋企休息 lu ~



咕嚕脆皮雞球飯 ($55) - 里奧大人問薯片係咩牌子 ?!   我話 Pringles 啩   佢話我咁勁食得出嘅   我話其實我只係識 Pringles 同 Lay's 咋   哈哈


里奧大人就瞓晏覺   佢話尋晚瞓得唔好   因為好熱   天文台又話今星期會轉涼   真係一啲都唔覺囉 ~

我其實都有少少攰   所以我都 4 點瞓到 5 點呀 ~

抖多陣就同里奧大人一齊番崇拜   之後就去食晚餐 ~

番到屋企即開機洗衫   搞掂就沖涼喇 ~

我繼續睇 "繁花"   不過都係睇到 10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言