2024年2月18日星期日

辣肉腸炒飯 + 蕃茄薯仔南瓜三文魚骨湯 ( 18-FEB-2024 )




( 18-FEB-2024  SUN )

感恩今朝起身都精神   所以同里奧大人去食早餐喇 ~

同里奧大人講話猜贏請食早餐   之後佢贏咗   我就話不如打和請食早餐   佢又分析其實打和請嘅機會大   不過我唔記得佢點講   哈哈 ~

佢話我出彈弓手   我話只係慢啲之嘛   你都可以   講完我都忍唔住笑 ~



食完就去里奧大人公司幫手   阿妹每次都食麥當勞早餐

今朝有空檔   所以我可以去買餸   之後先再事奉 ~

搞掂就快快買午餐去佢公司   食完就去三文魚骨腩   里奧大人就去開會 ~


好想食熱狗呀    所以即刻買嚟食


沖完涼抖陣滾湯   搞掂就執嘢同做小清潔   之後再燜餸 ~

諗住靈修啦   但原來已經 5 點 50 分   又要預備晚餐了 ~

唔記得買手撕雞   但諗諗下食湯渣都夠飽   所以唔出去買 lu ~

里奧大人 6 點半番到屋企   叫佢沖埋涼先開餐呢 ~

是日晚餐 - 辣肉腸炒飯 + 蕃茄薯仔南瓜三文魚骨湯

辣肉腸炒飯 - 中午食剩半盒生炒牛肉飯   里奧大人話個飯無咩味道   咁我就加條辣肉腸   佢話咁樣當堂好味好多呀 ~

蕃茄薯仔南瓜三文魚骨湯 - 買咗 5 個山東大蕃茄同 1 個大薯仔   再加 $5 中國南瓜同 1 份三文魚骨腩   成個湯都好夠味呀   呢個湯只係切粒麻煩   但其實材料好簡單   所以多數星期六日先煲到呢 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇 "臥底旅行團" ~

今日勞動咗成日好攰呀   所以 10 點 25 分都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言