2024年2月9日星期五

百樂金宴國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 9-FEB-2024 )

乳豬拚盤 ($158) - 乳豬皮唔脆嘅


芝士焗澳洲龍蝦伊麵 ($398) - 無食呀


西蘭花炒帶子蝦球 ($158) - 一般啦


龍躉兩味 (翡翠炒球 & 清蒸頭腩) ($338) - 食咗少少   因為想食魚   哈哈   清蒸頭腩就無影到呀


脆炸香蝦骨 ($138) -  加埋都唔知有無兩塊豬扒   超級唔抵食咁喎


脆皮燒雞 ($220) - 好鹹


秘制欖角骨 ($128) - 無食呀


蒜蓉炒豆苗 ($118) - 都係食咗少少


( 9-FEB-2024  FRI )

今朝 6 點半醒醒哋   諗緊做唔做運動好   但諗諗下都瞓着咗   哈哈哈哈 ~

鬧鐘未響都起身   好在已經係 7 點 20 分   今朝唔駛煲薑茶   咁就做咩都慢慢嚟喇 ~

今日放 1 點   所以同里奧大人出去食早餐   要食飽啲 ~


菇場唔忙啦   個個等 1 點放工 ~

好在今日無嘢做咋   唔係一定唔可以準時放工 ~

今日約咗里奧大人班同事一齊食 Lunch   我都要搭的士去佢公司   佢哋本身 12 點半食飯   為咗就我所以改 1 點 15 分   所以我都唔想遲到呢   大家就可以 1 點半開餐 ~

我叫佢哋唔好開住   等埋我影張相先開   哈哈


我嚟到嘅時候   阿妹話里奧大人出咗去攞貼紙   我以為佢想每個人嘅汽水罐都做記認   原來佢係去 Pizza Hut 拎 Anya 貼紙比我呀   勁感動啦   里奧大人番嚟好激動咁話職員話無哂貼紙   哈哈   KK 聽到我哋對話   佢話佢係喺個盒度拻出嚟   之後話比埋佢嗰兩張比我   我話唔駛啦   我都試下拻出嚟   感恩比我拻到   哈哈


開餐喇


叫咗 3 個大枇套餐   夏威夷大厚批 & 至尊手工酸種薄批 & 意式風情大厚批


墨西哥芝士球 & 香蒜肉絲意粉 & 芝士焗菠菜蘑菇長通粉


焗白汁煙肉薯蓉


脆薯角 & 雞翼原味 & 雞翼辣味各 8 隻


酥脆蝴蝶蝦 8 件


蒜蓉包 - 好耐好耐無食   仍然係好好味   


呢餐係我主動話請食嘅   里奧大人就喺佢哋部門嘅 Whatsapp 群組誠邀佢哋   之後佢話已經有 2 個 "忠粉" 第一時間報名   其實係阿妹同榴槤   最開心知道榴槤本來放假都特登番嚟襯熱鬧呀   因為我本身都預埋佢嘛   我話得兩個出席都要搞呀   哈哈 ~

之後里奧大人叫埋容姐   佢話你太太成日嚟幫手   佢哋請番我食先啱呀   所以好感恩佢哋好錫我   真係次次有嘢食   真係預我唔預里奧大人㗎 ~

里奧大人上司今日都有番工   咁當然叫埋佢啦   我之前都同里奧大人講話   今日邊個喺度就叫邊個   唔夠我再加多個餐之嘛 ~

今日總共 11 個人出席   佢哋多謝我請食飯   我話多謝佢哋咁比面就真啦   咁阿妹話下年再請   我話無問題啦   但大前題係我可以放早先得   哈哈 ~

本身呢餐接近 $1,000   依家 $983 搞掂   因為醫師幫手落單   所以用埋佢嘅優惠   咁我都同阿妹講要麻煩佢幫我落單   始終佢哋想再加單就加   唔駛問我   如果我落單   我要問嚟問去咁仲煩囉 ~

我同阿妹講話今朝仲比咗里奧大人 $1,120   記得提我叫佢回水呀 ~

食下傾下   話咁快就 2 點 45 分   但佢哋 3 點放工   其實個個都準備走了   哈哈 ~

食唔哂啲 Pizza 同飯   咁我一早話食唔哂就我拎走   但里奧大人頭先話今晚同姑奶食晚飯   所以睇有無其他人要囉   但佢哋個個今晚都出街   咁我都拎番屋企啦   唔好浪費嘛 ~

搞掂就同里奧大人坐巴士去維園行年宵   對上一次行係 2020 年   當時因為疫情關係   只開濕貨灘位   仲要係得好少開檔   諗起都傷感 ~

今年再行已經回復昔日熱鬧喇   開心開心 ~

個天都暗暗哋   但感恩無落雨呀



最鍾意睇食物



喺曼谷買都貴   喺香港買更貴   要忍一忍手   哈哈


里奧大人無啦啦話係我家鄉的味道   哈哈




買咗芒果糕 & 紫薯糕   里奧大人話咁快買到嘢   我話因為唔想番轉頭嘛


好想食糖蔥餅   但實在太飽食唔落


買咗 5 包海蜇


都有唔少人   但行起上嚟唔算係好迫


行行下   見到有 3 個人食件香蕉糕   之後表情係乸埋口臉   我忍唔住問怇哋係咪好難食 ?!   佢哋話係   再話唔係咁啱佢哋口味   我再問煙唔煙韌呀 ?!   佢唔識答點為知煙韌   哈哈哈哈    ~

呢期最愛嘅蠟筆小新






之前買咗個水怪銀包仔都唔知點用好   所以見到小新同小白銀包仔都唔買喇


依家真係忍到手   同埋真係唔知自己會鍾意佢幾耐 ?!   所以唔買最好   哈哈


好得意呀   哈哈   


我鍾意水怪   但一定唔會買公仔


我買嘢比錢嘅時候   里奧大人就拎幾張銀紙比我   之後用完   佢又拎幾張比我   佢話人多地方叫我唔好拎銀包出嚟   我話咁樣好有旅行 Feel 呀


有陳皮薑呢啲   不過里奧大人話唔食


最後我買咗 2 包柚皮 ($50)


行完乾貨就睇濕貨   咁唔買都睇下嘛   哈哈 ~

好靚嘅蘭花





我唔係咁認識啲花   但見到好多都好靚呀



呢期仍然鍾意紫色



接近 5 點都走人   同埋開始人多喇   希望一陣唔塞車啦   哈哈 ~

下年再見


呢兩隻白鴿   全程喺呢個範圍走動




經過惠康就買薯片   之後睇巴士 Apps 係等 7 分鐘就有車   但等呀等   等咗半個鐘都仲未有車   所以轉搭地鐵喇 ~

番到屋企抖下   之後又出發去百樂門   今晚同九龍姑奶們食晚飯   因為姑奶團年飯無嚟    所以想今晚一齊食呢 ~

芒果糕 & 紫薯糕   其實唔係難食喎   我覺得比我想像中好食添   因為口感有少少煙韌   不過就真係比較甜   同埋唔係個個都頂到香蕉糕陣味   哈哈


Book 咗 8 點   我哋去到啱啱好   食下傾下   其實我都食唔落   我雖然食咗 1 件 Pizza 同少少意粉   但都覺得好滯下   加上又食埋件香蕉糕   所以全程又係講多過食   哈哈 ~

水姑差唔多 9 點先到   同佢傾多陣偈都走喇   因為走咗班車要等半個鐘   同埋佢成日遲到   咁等佢自己慢慢食啦下 ~

番到屋企即沖涼休息   雖然今日出咗成日街咁   但又唔係好攰   可能食得飽有氣力呀   哈哈 ~

榴槤送咗呢個袋仔比我   話我鍾意着黑色衫   所以買比我襯黑色衫   真係太客氣啦   


$39.8/2包   家姐話超級抵   所以買 4 包


頭先喺維園買嘅食物


難得連續幾日假期   所以同里奧大人睇 "繁花"   劇情都幾緊湊   所以一睇睇到 11 點 45 分先瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言