2024年2月21日星期三

油雞燒鴨飯 + 燒鴨叉燒飯 (外賣) ( 21-FEB-2024 )

油雞燒鴨飯 - 因為尋晚仲剩咗少少燜冬菇   咁一定食埋去啦   所以呢盒完全無食過   之得唔買啦   哈哈


燒鴨叉燒飯 - 係比里奧大人做聽日嘅午餐   但佢食半白盒飯就夠   所以我同佢 Share 食呢盒白飯


剩番 1 棵唐生菜   咁又食埋去啦   如果聽晚食   兩個人食又太少咁


( 21-FEB-2024  WED )

尋晚去完廁所   都幾難先瞓得番   其實呢排都係咁   所以好怕半夜醒 ~

今朝 6 點 50 分都起身做運動   感恩起身都精神   唔係又可能唔做㗎喇   哈哈 ~

煲埋薑茶再焗麵包   諗住早咗整嘢   點知都係  7 點 50 分先食得 ~

早餐食丹麥條同牛油排包夾芝士   食完鹹要食甜   哈哈 ~


菇場唔忙   又做自己嘢 ~

Lunch Time 行咗陣就去食牛筋河   食完又行一田   行到 12 點 45 分都走人喇 ~


忙咗陣又可以抖下   之後等放工 lu ~

放工去睇中醫   因為里奧大人今晚送水姑機   所以我唔駛煮飯呢 ~

同醫師講話條腰劇痛   佢話每月一到影響   之後幫我把咗 3 次脈   再話我好虛好虛   因為每月一到太耐啦   所以食完要再睇   平時佢叫我兩星期後睇都無問題   但今次我身體太虛   要加緊好好調理一下喎 ~

睇完就買晚餐番屋企   本來想出去食   但都係想早啲番屋企 ~

沖埋涼就開餐   食完抖陣就休息喇 ~

睇睇下 Youtube 都瞓着咗   我記得係 9 點 15 分瞓覺   里奧大人 9 點半番到屋企   我就醒咗喇 ~

里奧大人話今日開咗機洗衫   咁等我番屋企做少一樣嘢   咁又唔錯喎   知我喺屋企多嘢做   哈哈 ~

之後話知道我今晚一定好攰   因為我朝早話幫佢放好啲抓毛衫   但無放到呀   我平時講得出多數做得到家嘛   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點半都即刻瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言