2024年2月7日星期三

咖哩和牛漢堡意粉 + 生菜苗 ( 7-FEB-2024 )


 

( 7-FEB-2024  WED )

尋晚半夜轉身   諗住去廁所   但最後無去   因為去完又好難瞓得番咁 ~

7 點 25 分鬧鐵響   里奧大人又起咗身刷牙   咁我都煲薑茶同整早餐先 ~


菇場唔忙啦   阿爽見我將暖壺倒嚟倒去   佢話我好似 Bar Tender   哈哈   我都話個手勢好熟   但講唔出係咩 ~

因為同里奧大人 Share 飲   所以今次加多啲薑


里奧大人見到即影比我睇   但佢同事貼咗喺電腦面度   如果唔係就可以拎張比我   哈哈


Lunch Time 出去行陣   食埋牛筋米就去買菜   老闆問我係咪食完番工 ?!   佢可能覺得我係食早餐唔係午餐   因為只係 12 點   哈哈 ~


里奧大人鍾意食話梅薑   咁就買夠 1 磅 ($48) 比佢慢俊食啦


仍然唔忙   做下自己嘢就好快放工㗎喇   開心開心 ~

放咗小盆栽   當堂有哂生氣   哈哈 


放工即走   今晚凍咗好多呀   我只係着咗件長袖簿外套咋   所以要搭快車番屋企呢   我唔想等咁耐巴士呀 ~

里奧大人 6 點幾先番到屋企

是日晚餐 - 咖哩和牛漢堡意粉 + 生菜苗

咖哩和牛漢堡意粉 - 用現成嘅日式咖哩醬真係好方便   最開心係清哂啲漢堡   唔駛成日記住食 ~

生菜苗 - 就嚟新年   買菜都貴喇   咁全部菜都係 $14 斤   其實可以揀兩樣   不過我就咁買 1 斤生菜苗算喇 ~

今晚大清潔廚房   我同里奧大人講話煮埋聽晚收爐   佢話無諗過我咁講   覺得我好搞笑   我話有幾搞笑就真啦   哈哈 ~

沖埋涼就休息   之後即刻食車厘子喇   真係差啲唔記得佢存在 ~

仍然好爽甜


又睇下 Youtube   差唔多 10 點 45 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言