2024年2月3日星期六

團年飯 @ 姑奶屋企 (大埔) ( 3-FEB-2024 )

呢個盤菜無咩味道   咁姑奶話有樽貴州辣椒醬   係佢老公同事自家制㗎   味道真係勁香辣   我當堂有番食慾喇   哈哈


滷水鵝好味呀   係兒甥仔老婆嘅爸爸整呢



( 3-FEB-2024  SAT )

感恩一覺瞓天光   本來醒醒哋   但感覺似係 6 點咁   所以又繼續瞓下   瞓到 7 點鬧鐘響就起身做運動喇 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   佢話去妳最鍾意間餐廳食早餐   佢次次都唔會講餐廳名   只係會講妳鍾意嘅咩咩咩咁   哈哈 ~



我覺得隻碟好靚   同埋塊雞扒真係要放上碟切件先食到   好難一啖啖咬開去呀


菇場唔忙啦   個個等放工 ~

放工同里奧大人一齊食 Lunch   食完就番屋企抖下 ~



里奧大人又開機洗 4 件外套   咁就已經夠哂一機   所以冬天好似成日咁洗衫咁   哈哈 ~

4 點半左右出發去大埔食團年飯   但里奧大人話同我去大埔行下先 ~

6 點半先去到姑奶屋企   7 點左右開餐喇   食完又傾下偈 ~

姑奶話我瘦咗   我話係呀   里奧大人仲好開心話我因為依家朝早做運動   哈哈 ~

里奧大人都講話有時瞓得唔好   因為有啲工作壓力   但佢姐夫未接觸過呢啲 Case   所以唔係咁太理解里奧大人點解咁煩   咁我當然知發生咩事啦 ~

但另一個姐夫就明喇   因為唔係講就會令你明白   係要親身感受到先可以叫做真正明白囉 ~

我都成日同里奧大人講話明白佢處境   唔係因為我身為妳老婆會明白佢咁   而係因為我公司都有咁嘅問題存在呢 ~

8 點半走人喇   里奧大人去埋 Unilqo 買件白色線衫就搭車番屋企 lu ~

我叫里奧大人唔好上嚟住   睇下係咪真係 Count 咗人數先   真係十級無聊   哈哈


番到屋企即沖涼   睇陣 Youtube   今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言