2024年2月29日星期四

麻辣手撕雞 (外賣) + 蠔油芥蘭苗 ( 29-FEB-2024 )




( 29-FEB-2024  THU )

尋晚其實瞓得都唔錯   但半夜就比里奧大人獅子叫嘈醒   當瞓得着嘅時候又要起身   所以我話今朝唔整早餐喇   因為一定要飲杯好濃嘅咖啡提提神 ~

唔記得飛邊



我叫咗少通   不過應該無少到呢


真係唔好講笑   飲完杯咖啡真係精神好多   同自己沖嘅真係有好大分別   哈哈 ~

食完就去里奧大人公司坐陣   估唔到會見到阿妹   不過傾咗陣偈   我都要走喇 ~

菇場唔忙呀   今日係 2 月 29 日   每 4 年先有一次   所以今日生日嘅人真係要瘋狂慶祝   哈哈 ~

Berry 咁樣望住工人   個樣好乖咁喎


Lunch Time 出去行咗半個分鐘   之後都買燒賣炒麵番菇場食喇 ~


阿齋食咗成個月瓜子   我就算得閒都唔會食瓜子囉   始終都嘈嘛   嗰時司機又係日日食   係由朝食到放工咁滯   仲食咗年幾添呀   所以 8 卦都成日話好嘈   依家都我受哂啦 ~

放工即走   同溫總一架 Lift   不過佢趕班車   咁啱部 Lift 又層層停   所以佢更心急   佢話有次星期六送車尾   之後得一個人喺巴士站等車好慘   個個都唔駛番工   得佢一個要番工   我覺得佢咁形容好搞笑   哈哈 ~

里奧大人話晏啲放工   咁無問題啦   今晚只係淥菜 ~

差唔多煮好   里奧大人就番到嚟   佢買咗件蛋糕番嚟   係咁叫我估下咩原因   之後我話唔係因為 2 月 29 日呀嘛   佢話係呀   話 4 年一次要食蛋糕慶祝呀 ~


是日懶餐 - 麻辣手撕雞 (外賣) + 蠔油芥蘭苗 

麻辣手撕雞 (外賣) - 諗唔到煮咩   但又想快啲開飯   所以買手撕雞喇 ~

蠔油芥蘭苗 - 好耐無蠔油蘸菜食喇   因為有一排係好唔鍾意食蠔油呢   真係買 1 支番嚟係擺到過期咁 ~

食完飯就問里奧大人食唔食蕃薯糖水 ?!   佢好興奮咁話食   咁煮啦   反正買咗 5 隻蕃薯   又可以煮埋兩餐食 ~

洗埋碗就食蕃薯糖水喇   食完就開機洗衫同做小清潔   之後就沖涼喇 ~

七里香蕃薯無咩味   下次唔買 lu


今晚熨 2 機衫真係極限   因為熨完條腰又好痛呢 ~

等埋里奧大人沖涼就食蛋糕   今晚食咗好多甜品   哈哈 ~

我一食入口   覺得一陣薄荷味   之後里奧大人話係薄荷朱古力蛋糕呀   佢知我鍾意食薄荷朱古力   但我哋覺得呢個蛋糕真係太重薄荷味   唔係咁鍾意   哈哈


睇下電視   今晚 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言