2024年2月27日星期二

臘潤腸 + 菜心苗 + 海帶牛肉湯 ( 27-FEB-2024 )



尋晚食剩嘅炸雞   連埋佢哋嘅牛油紙一齊放入焗爐焗熱   勁方便


個湯唔 "北" 走啲泡   其實係幾核突   哈哈哈哈


( 27-FEB-2024  TUE )

尋晚瞓到 12 點左右就起身去廁所   之後好難好難先瞓得着呀 ~

唔知係咪之前瞓夠   所以唔眼瞓   定係食咗炸雞熱氣瞓得唔好呢 ?!

4 點幾去完廁所就校番鬧鐘 7 點 25 分響   因為我唔做運動喇 ~

7 點 15 分都醒咗   咁起身整早餐 lu ~

我同里奧大人講話瞓得好差呀   佢好緊張話係咪佢嘈醒我   哈哈 ~

早餐食芝士包   真係好好味 ~


我覺得算多芝士粒㗎喇


菇場唔忙呀   可以抖下 ~

Lunch Time 出去行陣再食牛筋河   食完去買菜同埋買話梅薑比里奧大人   搞掂已經 12 點 45 分   要即番菇場喇 ~


唔忙就抖啦   好攰呀 ~

無啦啦超勁眼瞓呀   我托住塊臉中眼瞓   我估應該都瞓着咗   因為感覺有斷片嘅感覺   哈哈 ~

放工即走   今日真係超級攰呀   所以搭貴車番屋企   連幾分鐘都唔想等呀 ~

番到屋企即預備   里奧大人見到炸雞又臘腸配搭   覺得我好有創意   哈哈 ~

是日晚餐 - 臘潤腸 + 菜心苗 + 海帶牛肉湯

臘潤腸 - 唔記得上星期三剩咗白飯   所以今晚點都要蒸埋去啦   咁里奧大人又要帶飯   所以蒸迷你臘潤腸 lu ~

菜心苗 - 呢排菜心苗都腍甜   如果諗唔到想食咩菜   又會連續食佢㗎喇   哈哈 ~

海帶牛肉湯 - 過咗期成個月   好在無壞無臭無變色咋   下次都唔會再買呢啲湯包   成日記住要飲真係好麻煩   呵呵 ~

洗埋碗就即沖涼   叫里奧大人熨 2 機衫   因為我真係無力再做家務 ~

里奧大人叫我買話梅薑   我買夠 1 磅比佢慢慢食


真係好攰   但無可能 9 點瞓   因為肯定半夜實醒 ~

不過我應該睇睇下 Youtube   由 9 點 15 分瞓到 9 點半   因為嗰段時間家姐 Whatsapp 我   但我無覆到   哈哈 ~

之後再睇多陣 Youtube   真係 10 點 10 分都要瞓覺喇   今日真係攰得好緊要呢 ~

沒有留言:

發佈留言