2011年3月11日星期五

皇馬餐廳 @ 官塘 ( 11-mar-2011 )

豉椒排骨炒河 ( 下午茶餐 ) - 幾好食喎  雖然預咗細份  但真係好細囉惠洲梅菜扣肉飯 ( 下午茶餐 ) - 駛唔駛咁難食呀  肉又乾  梅菜又唔甜越式春卷拚雜果沙律 ( 下午茶餐 ) - 又話越南春卷  呃人嘅  超衰呀



( 11-mar-2011 fri )
今朝真係一個意想不到嘅 happy friday 呀   好開心呢   一早家姐打黎話朋友糟糟多咗兩張王菲演唱會飛   問我要唔要   咁問里奧大人睇唔睇   佢話睇   咁我就要囉 ~
尋晚 d 三文魚骨腩好漏   今朝都無咩胃口   所以食個歐陸早餐算喇 ~


番到菇場都一般忙   不過有 d 零零碎碎嘢要做囉 ~ 
糟糟 lunch time 特登拎飛比我   超級感動呀   拎完飛   我就買嘢番菇場食喇 ~


雞翼喇沙米線
- 超級勁難食   不過其實我又未食過真正喇沙架喎   嘩哈


好感恩呀   原本里奧大人要自己喺大陸去機場   點知佢 2 點幾番咗香港   咁我地就可以一齊去啦 ~  
放工即走 lu   同里奧大人喺茶餐廳食嘢算喇   最緊要夠快   因為真係好趕   估唔到呢間茶餐廳下午茶係至到 6 點 45分   不過份量唔會多   同埋唔好食呀 ~ 
搭 A22 去機場博覽館   預咗塞車    好在 8 點 30 分先開場咋 ~
講真   $680 一張飛我真係唔會買囉   同埋我唔係好鍾意王菲   不過都有聽佢 d 歌   因為把聲好靚   今晚演唱會係無嘉賓   無 dancer   連唱兩個鐘   講咗 5 次多謝   無 encore   佢唱 Live 同聽 CD 差唔多   好勁呀 ~
10 點 30 分準時散場   城巴加開 A 車出市區   不過都差唔多 50 分鐘先番到屋企   沖埋涼 meme 摩摩   過哂平時瞓覺時間   所以好難先瞓得着呀 ~

沒有留言:

發佈留言