2011年3月2日星期三

大家樂 @ 九龍城廣場 ( 2-mar-2011 )





( 2-mar-2011 wed )
尋晚食埋最後一次藥   所以 10 點半就想瞓 lu ~
今朝又涼咗 d 咁噃   不過應該唔會再凍啩 ~ 

早餐好想食三文治   今次 d 麵包好軟熟   好好味呀 ~


菇場有 d 嘢做咁啦   但好快就可以做完   同埋細老闆唔喺度   上網都上得開心 d 咁呀   唔駛就住就住 ~ 
晏晝有 lunch box   都好   我鍾意食意粉 ~ 
放工行去九龍城   諗住自己食湯粉   點知大食表妹話同我食   所以去大家樂喇   其實我唔想去大家樂架   不過我唔想請佢食嘢   咁大家用自己八達通黎嘟就最好啦 ~
我其實都覺得自己好鬼小氣架   不過要我請我又唔甘心喎   鬼叫佢上次話請我食飯   之後話邊個舉手埋單就邊個請   大佬   我要番工架   點會唔趕住走呀   同埋妳話請我食   點解要講咁嘅說話呢   我之前都請過佢食幾餐架啦   講真   果幾次佢食得係最多嘅   我衰 d  可以話 share 唔請佢   但見佢係表妹   我咪請下無所謂啦   依家諗諗下  大家出黎做嘢   佢做應該賺得多過我添   點解次次都係我請呀   我唔制架 ~   

沒有留言:

發佈留言