2011年3月18日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 18-mar-2011 )

蒸桂花魚
燜冬菇江瑤柱蠔豉
豬腳薑醋 ( 媽咪朋友整嘅 )蓮藕紅蘿蔔栗子鮑片豬展湯我一影相佢就擰埋塊貓臉所以我捽佢  咁唔俾面丫嗱


我估我應該摔得佢幾舒服   所以瞓埋添呀


( 18-mar-2011 fri )


Happy Friday 喇   今朝食完早餐就去 shopping   10 點先番菇場   爽呀 ~

番到菇場好似好快又到 lunch time 咁   如果日日番 10 點就好喇 ~ 

L
unch box 就係尋晚食剩嘅肥牛 金菇同蘿蔔   自己再加多 pack 芋絲  但都係好唔係咁飽囉 ~ 睇書睇到 1 點 40 分   突然好眼瞓   咁嘗試洽下啦   又洽到喎   2 點先醒 ~ 


里奧大人感冒呀   請咗半日 S/L   原來佢尋朝已經冷親   所以夜晚其實唔想打邊爐   但見我咁興奮要打   所以佢話無所謂   唉   累到佢唔舒服添 ~


感冒最緊要休息   所以我今晚都會番媽咪屋企食飯   咁可以拎湯比佢嘛   幾咁好呢 ~

沒有留言:

發佈留言