2011年3月13日星期日

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 將軍澳新都城 ( 13-mar-2011 )

水牛芝士伴蕃茄 ( $20 ) - 我未食過水牛芝士  所以試下  點知無味嘅 黑胡椒煎鴨胸 ( $16 ) - 媽咪想食咋凱撒沙律 ( $20 ) - 反而呢個有驚喜   因為份量都唔小卡邦尼蜆肉鐵板煮 ( $16 ) - 無特別囉吞拿魚比薩 $28- 估唔到都幾多吞拿魚  不過批底唔係脆  好似 pita 包咁
海鮮意大利飯 ( $24 ) - 我未食過意大利飯架  但覺得呢 d 唔係意大利飯囉  根本係爛飯  超唔掂呀特選鐵板牛扒 160g ( $39 ) - 我無啦啦想食牛  熱辣辣好好味呀  不過 d 肉係鞋架  但我又好鍾意食喎

( 13-mar-2011 sun )

今朝里奧大人 9 點幾已經起咗身   咁我都瞓唔着   所以就出去食早餐喇 ~


見有時間   所以去埋惠康買嘢先番屋企   之後就番教會 lu ~ 
崇拜完畢就再去 Piago 買番尋日未買嘅嘢   點知  點知原來個 Special Price 係有優惠時段架   至到 1 點咋   痴線架   從來無諗過會咁囉   不過算啦   向好方面諗   就係慳番 d 錢 ~ 
里奧大人無啦啦話想食 Mos Burger   所以順便食埋 lunch 喇   其實我未餓架   不過難得里奧大人話想食嘢   我咪陪佢食囉 ~ 
鱆魚燒拚日本炒麵
金平牛蒡珍珠堡




番到屋企又溫書   里奧大人出去做運動   今晚佢同事結婚要去飲   我就同媽咪  家姐去新都城食嘢喇 ~
無啦啦勁塞車   所以要等個幾鐘頭先有得食   不過上菜好快   都唔知好定唔好囉   好嘅就係快   唔好嘅就要好快食哂囉 ~

沒有留言:

發佈留言