2011年3月26日星期六

水雲間 @ 皇崗 + 沙爹王 @ 官塘 ( 26-mar-2011 )

青檸柑梅蜜 - 里奧大人必叫架  事實又真係幾好飲呢印度薄餅配咖哩汁 - 又係里奧大人必叫架蟹肉扒西蘭花 - 想食菜呀  所以點呢個喇 ~
豉椒炒蜆 - 又係里奧大人必叫架  今次都幾多蜆肉  good
避風塘炒賴尿蝦 (一斤) - 必叫啦  超正  我食哂 d 避風塘料架  所以次次食完都好口渴  哈



( 26-mar-2011 sat )
每月一 off   心情興奮到難以形容呀   今朝家姐過黎同我食地早餐   真係好開心呀   食完就一齊上屋企   等埋我沖涼換衫就出發   家姐就去元朗買 BBQ 食物喇 ~




同里奧大人坐直通巴去皇崗   佢係識途老馬   坐到熟哂啦   因為佢坐呢架車上大陸呢   其實我真係好驚上大陸   所以一過關就會好緊張   我居然拎咗香港身份証   好在里奧大人喺前面   我有時間拎回鄉卡   唔係阻住人就唔係咁好啦   個個男人趕住慰妻嘛 ~
今次係第一次去水雲間   上網睇評語都唔錯   又有專車送到門口都幾方便   好過自己坐的士   都唔知會兜去邊   no 喇 ~
呢間大堂 ok 啦   最緊要感覺都幾乾淨   同里奧大人各自換衫就去按腳一個鐘   呢個按摩係送架   因為我地會再按雙鐘全身按摩呢   如果三個鐘仲送埋一餐 lunch   咁又幾好喎   估唔到星期六無咩人   可能人仔升值   無以前咁抵玩   所以小咗人去   咁都好   我好怕太多人要等呢 ~ 
我地多數搵女師傅   因為男師傅太大力喇   同埋好似唔係咁方便咁   今次我主力按腰   佢話大力先可以鬆到 d 筋   之後會好舒服   我其實半信半疑架   不過比佢咁大力按完又即時覺得條腰無咁痛喎   不過真係超超超超大力囉   佢叫我嗌出黎會舒服 d   我唔啦   唔想變咗劏豬場呀   仲有按個半鐘喎   唔通要我嗌個半鐘咩   到時喉嚨都痛啦    加上我覺得按摩係要寧靜嘅環境   咁咪嘈住里奧大人囉   所以佢次次幫我按完   我都會呼好大啖好長嘅氣   按摩師都忍唔住笑呀 ~ 
呢間話就話按 1 個鐘   其實係 45 分鐘   不過算啦   好多都係咁   有 d 就 50 分鐘   但對於我黎講   個半鐘都夠架喇 ~

同里奧大人又坐番專車去皇崗   今次過關仲大穫   我將回鄉卡插咗入 E 通道   好在彈番出黎咋   唔係就要等佢地拎番出黎就煩喇 ~   
番到官塘差唔多 6 點   所以去沙爹王食喇   今次好感恩呀   仲有卡位坐   我鍾意坐卡位架   因為可以擺袋同擺衫嘛   唔駛攬住咁辛苦 ~
家姐今晚又黎喎   同埋里奧大人一齊去睇波鞋   不過買唔到囉   之後同佢去超市買嘢   之後上黎食雪糕再打機   差唔多 10 點幾先走   住得近真係唔錯   佢可以成日上黎嘛   咁佢唔駛咁悶呢 ~

沒有留言:

發佈留言