2011年3月30日星期三

金菇牛肉卷 + 雙色蛋蒸肉餅 + 炒菜心 ( 30-mar-2011 )





( 30-mar-2011 wed )
星期三喇   心情開始興奮   因為好快星期六 ~ 
今朝食沙律芝士腸仔包   超正呀   好軟糯呀   呢間茶餐廳嘅包包真係唔錯   同埋好重手架   唔似聖安娜果 d 軾飄飄咁   如果里奧大人上大陸   我夜晚會買齋包比佢做早餐   我以前買聖安娜嘅細麥包比佢   真係買 3 個都唔及依家喺呢間茶餐廳買 2 個咁重手呀 ~
晏晝買咗肥牛湯檬   都幾好味   因為我鍾意有 d 芽菜呢 ~ 

Partner 又喺到中中下   所以我同 8 卦會諗計仔嘈醒佢   8卦就打 keyboard 大聲 d 同埋講電話大聲 d   我就特登咳兩聲勁嘅   但最 work 都係我果招   萬試萬靈呀 ~
今晚好有 mood 煮晚呀   里奧大人又 7 點番到屋企   所以我就比較趕 d 喇 ~
是日晚餐 -金菇牛肉卷 + 雙色蛋蒸肉餅 + 炒菜心
金菇牛肉卷 - 超勁想食好耐喇   所以點都要整   加埋黑椒汁   真係正都不能再正呀 ~ 
雙色蛋蒸肉餅 - 呢個整比里奧大人食架   啖啖肉佢最 like 呢 ~

炒菜心
- 今晚將碟菜平均分兩份   咁里奧大人就唔會又話嫌多   又話好飽喇   真係煩   食菜之嘛   又唔係叫佢食乜喎 ~
今晚做咗一陣功課就瞓喇   呢排好似瞓極都唔夠咁嘅   但又唔係夜瞓架噃 ~

沒有留言:

發佈留言