2011年3月25日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 25-mar-2011 )

白切雞 - 新鮮雞黎架   有雞味  同食雪藏嘅分別真係好大呢  不過我呢一世都唔會整新鮮雞  我覺得好殘忍  但其實冰鮮都係嘅 oh 薑蓉 - 加埋指天椒一齊爆香  佢一路炒我一路咳   不過無咗蔥就覺得失色好多呀 

鵝掌翼 / 豬頭肉 / 生腸 - 超勁想食鵝掌翼  所以尋晚打比媽咪  叫佢買呀  佢話食呢 d 就唔蒸魚  我話食鵝掌翼  因為我好小見到有得買呢炒菜心苗 - 好甜喎  甜過哈哈笑菜心   豬肚 ( 湯渣 ) - 點豉油胡椒粉食  超好味  令我諗起及第粥添合桃淮山圓肉鮑片豬肚豬展湯- 我第一次飲合桃湯咋  都幾好飲  不過我最鍾意都係食圓肉呢  又擰埋臉 -.-寶寶依家唔同哂喇   肯出竇瞓覺   諗番起佢之前果兩年  佢只會哩埋喺柜入面  對眼係咁望住妳  唔食嘢唔飲水  等我地走咗先出動  但依家好好啦  會出黎食嘢  又敢瞓覺  咁先正常嘛 




( 25-mar-2011 fri )
今日係 Happy Friday   真係超級 happy   因為聽日 off 嘛   如果 d 人係逢星期六都 off   心情應該無我咁興奮呢 ~ 
今朝等車又耐又塞車   去到菇場附近都 9 點 05 分   所以今次都係買早餐番菇場食算喇 ~


呵呵   又做功課啦   不過膽戰心驚咁睇囉   話哂私人嘢唔係咁好   但我真係無嘢做嘛   好過上網啦 ~ 
今日有 lunch box 就好 good 喇   咁樣多 d 時間做功課嘛   呢兩日有入無出   個肚想爆咁呀   嗚嗚嗚嗚 ~ 
本來今晚里奧大人都會番媽咪屋企食飯   但又調咗今日上大陸   所以得我自己去食 lu ~

沒有留言:

發佈留言