2011年3月17日星期四

打邊爐 @ 屋企 ( 17-mar-2011 )


魚片頭 ( 潮興 ) - 家姐喺潮興買架  佢話好好味  真係好好味呢水餃 / 雲吞 ( 潮興 ) - 好新鮮啊  真係皮薄餡靚呢貢丸 / 魚蛋 / 牛丸 ( 潮興 ) - 好彈牙噃  有驚喜
蟹柳 - 家姐指明要食  呢包蟹柳 ( 12條 ) 都要 $29.9  我覺得好貴呀 
響鈴 - 家姐托同事買架  我第一次食響鈴  好好味呀  浸兩浸就食  d 口感好得意牛柏葉 / 魷魚 - 我問家姐食唔食  佢好開心話食  原來佢鍾意食  但驚我唔食  所以無叫我買   雪花肥牛 ( 半磅 ) - $72 / 磅  我想話要半磅  點知講錯咗半斤  好在後尾講番啱咋 炸魚皮 ( 潮興 ) - 超薄又超脆  超級正呀唐生菜 ( 2 棵 ) - 家姐話食唐生菜  反而我好小唐生菜打邊爐  但又幾好味喎  

辣椒豉油 - 家姐第一件事問有無辣椒豉油  咁我當然會用多 d 隻指天椒啦  平時我最多 5 隻架咋  今次差唔多 15 隻生蒜 / 蔥花 - 多 d 配料開心 d 咁呢  哈哈鴛鴦湯底 ( 沙爹 + 白蘿蔔 / 芫茜皮蛋 ) - d 白蘿蔔索哂 d 汁  超好味呀  又無渣  好 good 呀松花皮蛋 - 估唔到 $2 隻都有松花皮蛋呢  真係好鬼靚呀全家福
( 17-mar-2011 thu )
WOW   星期四 lu   假期尾最令人開心啦   雖然我唔係個個星期六都 off   但番半日都好開心架喇   咁諗又開心又正面   嘩哈 ~
今朝想食腿蛋包   但時間關係   因為已經 8 點 45 分   我驚一入餐廳門口就見到老細出黎   所以去另一間食餐蛋治喇 ~
菇場唔忙呀   所以要自己搵 d 嘢做下咁啦 ~
Lunch 食又食辛辣杯麵呀   因為趕住做功課   所以最緊要快 ~
依家日本漏幅射   所以要搶鹽   話可以防幅射   我同事食完飯番黎話超市無哂鹽  雞粉都無   之後媽咪打黎話連豉油同米都比人搶哂   有 d 仲痴  買碘丸   唔該啦   人地日本都未咁   妳駛唔駛咁驚呀 ~
今晚家姐黎我屋企打邊爐   所以我要多 d 時間準備   因為想佢一黎到就有得食嘛 ~
人算不如天算   諗住里奧大人喺大陸要 8 點先開餐   家姐會早到   但估唔到反而里奧大人 7 點 20 分番到屋企   家姐 7 點半先到   因為佢想拎士多啤梨比媽咪食   同埋喺媽咪屋企拎雪糕比我   所以最遲係佢   不過唔緊要   因為我都未整好 ~
差唔多 7 點 45分開餐   一齊食好開心呀   因為可以多 d 嘢嘛 ~
次次打完邊爐都會超勁想食甜嘢   所以開雪糕食喇   咁先夠完美呀   嘩 ~





沒有留言:

發佈留言