2011年3月14日星期一

蒜蓉拍青瓜 + 回鍋肉 + 川貝黃耳淮山鱷魚肉湯 ( 14-mar-2011 )





( 14-mar-2011 mon )
Monday Monday Monday 喇   一個幾熱嘅 Monday   不過星期三又話凍番   呢 d 天氣真係玩謝人喇 ~早餐食芝士沙律腸仔包 + 咖啡   同餐蛋治 + 咖啡一樣價錢   我覺得食餐蛋治抵 d 咁   不過間唔中又好想食焗嘅包   如果新鮮出爐   個包軟軟糯糯好好味架 ~

菇場都忙喎   都好   無咁易眼瞓 ~
Lunch 食辣白菜辛辣杯麵   hey   都唔辣嘅   不過我好鍾意食辛辣麵嘅質感架 ~



今晚呀   點都要煮   因為我好想煮飯呀 ~
時日晚餐 - 蒜蓉拍青瓜 + 回鍋肉 + 川貝黃耳淮山鱷魚肉湯蒜蓉拍青瓜 - 想整好耐啦   但又唔想喺街市買佢地話日本溫室嘅小青瓜   所以尋日去 Piago 見到日本小青瓜   我就買咗一 pack 喇   $12 有 5 條   都好抵喎   又爽脆   用黎做沙律都好喎 ~

回鍋肉
- 里奧大人喉嚨唔多舒服   所以唔加勁辣青椒   如果唔係會更好味 ~
川貝黃耳淮山鱷魚肉湯 -  我次次同媽咪講電話都有幾聲咳   所以媽咪尋日特登煲比我架   真係做病人就最舒服囉   難為身邊關心自己嘅人   真係要好好愛惜自己身體呀 ~

沒有留言:

發佈留言