2011年3月22日星期二

麻酸樂 @ 九龍灣 ( 22-mar-2011 )





( 22-mar-2011 tue )
今朝又超想食包呀   好味道 ~

尋晚 12 點先瞓   難得細老闆唔喺度   所以喺菇場睇功課   但唔夠瞓   入唔到腦呀 ~
晏晝有 lunch box   食完又溫下書咁囉   睇得幾多得幾多 ~ 
放工出旺角睇中醫 里奧大人要去見 Agent   所以我要等埋佢先食飯   好在佢 9 點就去到九龍灣   咁夜唔想食飯   所以去麻酸樂食米線   食完今次   真係唔會再食   因為食完超級口渴呀 ~ 
今晚食飯真係覺得好搞笑   因為
坐喺我地隔離枱係一對女性朋友   里奧大人未黎之前   我聽到阿 a 講咩嘢   阿 b 都 ban 嘅   又話唔好咁諗   人地講咩就聽咩咁   之後佢地仲激   阿 a 講到人壽保險   阿 b 又 ban 啦   又話唔好買   妳又未結婚   死咗之後比邊個   死咗之後   求其搞咪得囉   咁阿 b 好扯火好激動話   咩叫求其呀  最憎妳成日話求其  點求其呀   我好小講到發火   但今次真係發火   咩叫求其呀   妳有仔女更咁講啦   阿 b 就解釋   我覺得妳將供果 d 錢用黎養老仲好啦   唔駛特登去供人壽啫   阿 b 話我都供咗人壽好耐啦   如果唔係死咗搵人搞   邊個出錢同妳搞呀   妳成日話求其   點求其呀   我最憎妳講求其   妳成日都唔用人地立場諗嘅   oh   其實我都覺得阿 a 唔用人地立場諗架   同埋佢講嘢技巧好唔掂   一講就 ban 人  咩都自己係啱咁   點會有人想同妳講嘢喎 ~   

沒有留言:

發佈留言