2011年3月27日星期日

稻香 @ 九龍灣 ( 27-mar-2011 )

( 27-mar-2011 sun )
今朝無番崇拜   起咗身就去大快活食早餐   食完就番屋企做功課 lu ~



家姐晏晝又黎同我地食   順便買嘢   今晚佢同事去佢屋企 BBQ   佢黎我屋企之前就去惠康買 d 豬肉   再買兩包炭   佢話買豬肉個亞姐好愕然問佢買兩包炭黎做咩   之後佢黎我屋企   佢話管理員同埋 d 人都望住佢喎   咁又係喎   如果買炭 BBQ 嘅話   就直接去 BBQ   點會拎上屋企喎   d 人以為佢想燒炭都未定   哈哈 ~ 
家姐打機   里奧大人熨衫   我就做功課   差唔多 1 點 45 分就去爭鮮食壽司   因為家姐未試過呀   今次我地食咗廿三碟   飽到爆肚 ~












之後一齊番屋企   里奧大人就約埋屋企人去拜奶奶   里奧大人叫我唔好去   要做功課   不過我都唔去架喇   來回三個鐘   真係又無咗半日咁架喇   咁家姐就陪我到 4 點就番屋企 lu ~ 
差唔多 6 點半又要去稻香食晚飯   我真係覺得稻香麻麻地囉   同埋佢地十幾年都食果 d   真係超級無敵頂級悶爆呀 ~ 
今晚拎埋之前焗嘅曲奇比佢地食   其實我食唔哂唔想掉   所以比佢地食   佢地個個話好食   不過我唔信架   事實我覺得真係麻麻地好食   而家姐 d 同事直頭話唔好食添啊   仲話唔似曲奇   我會信家姐同事多 d   因為佢地食慣好嘢嘛   家姐幾驚我唔開心呀   我又點會丫   我特登叫佢比同事試架   聽多 d 意見就最好   咁先得到改善嘛 ~

沒有留言:

發佈留言