2012年8月12日星期日

蒜芹雞絲炒米粉 + 肉絲粉麵 + 南瓜粟米紅蘿蔔豬展湯 ( 12-aug-2012 )



( 12-aug-2012 sun )

今朝 10 點起身   食完早餐就番教會   真係太耐無番喇 ~


崇拜完畢   我就去買餸   里奧大人就去剪髮   之後 hea 到 2 點半就食 tea 呢 ~



里奧大人想買 New Ipad   所以陪佢去百老滙   不過佢無帶 Credit Card   所以要打到回府   本來諗住食完飯先去買   但佢要拎衫去洗   所以順便買埋先番屋企 ~

我就煲湯預備晚餐   之後再熨衫   熨完都差唔多 6 點   又要煮飯喇   無停過咁   好攰呀 ~


是日晚餐 -
蒜芹雞絲炒米粉 + 肉絲粉麵 + 南瓜粟米紅蘿蔔豬展湯

蒜芹雞絲炒米粉
- 尋晚食剩半隻雞   所以我拎番屋企   整雞絲炒米粉   加埋蒜芹真係好好味呢 ~

肉絲粉麵 - 我話今晚炒米粉   里奧大人問炒麵得唔得   咁問即係唔鍾意食米粉啦   所以我又要將豬展切絲黎炒麵喇 ~ 

南瓜粟米紅蘿蔔豬展湯 - 上次煲燶咗   唔忿氣   所以今次加多 d 水   好在個湯都甜   唔係人都顛 ~
 

搞掂哂所有嘢   再沖埋涼都 9 點   之後食埋家姐尋日喺恆香買嘅皮蛋酥   再坐定定睇 "飛虎" 大結局   睇完 11 點幾呀   要即瞓呀 ~
 
 





沒有留言:

發佈留言