2012年8月9日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 9-aug-2012 )

蒸白殼蟹



薑絲麻油浙醋


茄汁蝦碌


薑蔥麻香雞 ( 大家樂 )


勝瓜雲耳


炒芽菜


淮山黨參瘦肉山斑魚湯

無花果


哈蜜瓜
( 9-aug-2012 tue )

今朝 7 點半有電話響   仲以為媽咪叫我飲茶添   原來係里奧大人同事打黎叫佢買嘢 ~

感恩好快有車   所以有好多時間食早餐   咁就食米粉餐喇 ~


菇場有 1/3 人唔喺度   靜到爆   好想瞓覺 ~

Lunch 有之前整咗嘅紅咖哩薯仔雞膇意粉   其實食完想出去行   不過真係好驚出到去又焗又熱   好辛苦呢 ~

里奧大人上大陸   我放工就去媽咪屋企食飯喇 ~

同家姐 8 點半走人   我去拎袋順便待埋業主拎租約   點知打比佢話佢老公要 9 點半先到   咁我都番屋企先喇   趕住洗衫熨衫呀   所以叫里奧大人落去拎喇 ~  

之後里奧大人打黎話業主上黎睇下間屋   同佢講個廚房之前有漏水跡象   同埋個廚柜入面好大陣 up 味   搬黎果時仲有一隻隻類似虱咁嘅嘢   應該係之前長期滲水無人理   我話我已經放過檸檬   茶包   洋蔥   再用埋強勁噴虱清理都無用   虱就無哂   但 up 味仍在   之後又叫佢睇埋企缸   因為之前一沖涼就滲水出黎   里奧大人就用玻璃膠整好   但其實始終有一日都會滲番出黎   所以佢話下個月搵人整柜同企缸   其實好感恩   因為呢 d 問題發生咗好耐   不過見租人地方唔講咁多啦   但佢問里奧大人住得好唔好   咁里奧大人就叫佢自己上黎睇睇囉   咁知道我地講嘅嘢全部係事實   佢仍都親眼睇到同聞到   唔駛好似我地空口講白話咁嘛 ~

睇完都已經 10 點 45 分   睇咗陣電視都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言