2012年8月28日星期二

檸檬雞翼 + 蛋白粟米湯 + 牛油曲奇 ( 28-aug-2012 )






( 28-aug-2012 tue )

尋晚瞓得唔錯   今朝可以 7 點半起身   有好多時間比我慢慢嘆早餐呢
~



菇場又忙   又好快到 lunch time   今日有 lunch box   本來想食完出去   不過見出面好多煙霞   好似好焗咁   都係唔出 lu ~

放工即走喇   要去街市幫家姐買鯪魚肉   之前食唔哂 d 榴槤   里奧大人話好燥唔敢食   我又食唔哂   要家姐幫手食呀   所以番到屋企再拎埋榴槤同紅豆喺車站比佢喇
~


番到屋企已經 6 點 45 分   要開行 turbo 煮飯喇   順便整埋麵糰   好在里奧大人 7 點半放工   咁番到黎就啱啱好有得食呢 ~

是日晚餐
- 檸檬雞翼 + 蛋白粟米湯

檸檬雞翼
- 唔想成日整麥芽糖焗雞翼咁悶   所以上網搵食譜   呢個食譜好似係黃淑儀教人煮嘅   我覺得好味   不過里奧大人話酸   同埋同雞翼唔 match 喎   話要同 d 炸嘅肉 match d 喎 ~
蛋白粟米湯 - 因為用咗 2 隻蛋黃焗曲奇   所以用埋剩咗嘅蛋白滾粟米湯喇 ~ 

食完洗埋碗已經 8 點半喇   要開始焗曲奇   焗咗個幾鐘   都算快架喇   里奧大人話好味喎   之後問邊個食   我話焗比家姐   又問點解無啦啦焗曲奇嘅   呵呵   仲駛問嘅   平日無啦啦焗曲奇就唔方好嘢啦   因為牛油到期呀   呢罐係金罐牛油   我覺得貴   所以唔想浪費   之後里奧大人話我呢 d 就買買買   佢地就要食食食   食到個個都驚哂   攞黎搞 ~
 

沒有留言:

發佈留言