2012年8月13日星期一

老少平安 + Sambal 炒通菜 ( 13-aug-2012 )



( 13-aug-2012 mon )


依家多數瞓到 7 點 55 分先起身   但食早餐就比較趕   所以如果精神夠就 7 點 25 分起身算喇   我都係鍾意慢慢嘆住早餐睇報紙咁呢 ~

今朝食 m 記嘅芝士雞堡   估唔到好味道呀   好香口   不過我朝早好小食炸嘢   同埋呢間 m 記如果正常早餐時間好多人   等得黎都夠鐘 lu   所以我好小食 m 記呢 ~  


菇場靜到真係唔眼瞓都變眼瞓   好在飲咗咖啡   夠呢刻提提神   唔係真係好難頂 ~

今日食 lunch box   諗住食完就瞓陣   不過想瞓嘅時候已經 1 點半喇   要開工啦 ~



3 點幾好想瞓呀   我見到 partner 瞓着添呀   真係好夠膽   仍都夠核突 ~ 

放工去街市買餸   番到屋企即浸菜醃魚肉   之後飲湯再拖地   woo ~

7 點半諗住炒菜   點知里奧大人打黎話放工   咁我可以抖陣先煮飯呢 ~

是日懶餐 - 老少平安 + Sambal 炒通菜

老少平安
- 買咗 $15 鯪魚肉 + 一磚豆腐   估唔到豆腐仲係暖   本來我想煎鯪魚餅架   不過又炒菜又煎好似好熱氣咁   所以先整老少平安夠健康 ~

Sambal 炒通菜 - Sambal 醬真係好惹味   又辣辣地   真係送飯一流呀 ~


洗哂碗之後我就燜定雞翼   咁聽晚就唔駛咁趕喇   同埋應該夠入味呢 ~

沒有留言:

發佈留言