2012年8月21日星期二

南小館 @ 德福廣場 ( 21-aug-2012 ) + ( 22-aug-2012 ) + ( 23-aug-2012 S/L )

招牌生煎包


蟹粉小籠包



蝦肉紅油抄手


排骨擔擔麵 - 排骨居然未熟   太離譜



( 21-aug-2012 tue )


早餐食麥皮餐   就咁食碗麥皮 + 半杯咖啡已經好飽   所以留番奶醬多做 lunch 食喇 ~




晏晝食奶醬多 + 蝦子麵   食完覺得好脹胃添 ~

里奧大人見客   所以 join 埋我喺德福等   見南小館呢個時間無咩人   所以試下喇 ~ 

食完行陣就番屋企 lu ~

( 22-aug-2012 wed )

今朝瞓到 8 點半   所以搭 van 仔番工   估唔到都好快   買埋早餐先番菇場喇   不過無胃口食   只飲咗咖啡 ~

終於每月一到   個肚輕微唔舒服   所以早餐份奶醬多變為 lunch   食完即瞓   感恩瞓到呢 ~

放工即走   番到屋企沖熱水涼   今日係里奧大人生日   陪唔到佢食飯真可惜   佢 4 點幾見完客食咗個 tea   所以佢番到屋企都話飽 ~

我 7 點幾入房瞓喇   之後 8 點幾醒一醒   里奧大人話餓   買 m 記番屋企食喎   丫   生日仲要自己買 m 記   如果我肚無唔舒服就好啦
~


( 23-aug-2012 thu  S/L )

尋晚個肚唔舒服   瞓得超差   所以打完番菇場請假就再瞓   瞓到 11 點幾就醒喇 ~

睇完醫生去百佳買龍眼   因為好想食呀   之後再買麥記番屋企食   睇電視又瞓下   醒咗就開機洗衫   好快就 6 點喇 ~ 

無啦啦個肚唔舒服   都唔知係咪食咗龍眼呢
~


里奧大人今日上廠   不過番香港時塞車   差唔多 9 點先番到屋企   佢買咗源發嘅粉果同水餃麵   但我個肚唔知做咩鬼劇痛呀   咩都食唔落 ~


我次次一痛就沖熱水涼   但唔知做咩鬼   今日明明完全無問題   但夜晚就劇痛同嘔   仲有 d 暈   今次真係最辛苦呀   撞鬼
~

沒有留言:

發佈留言