2012年8月5日星期日

美極煎蝦碌 + 青紅蘿蔔粟米豬展湯 ( 5-aug-2012 )


 ( 5-aug-2012 sun )

今朝起身已經 11 點半   趕唔切去食早餐   更加趕唔切番教會   所以我煮炒蛋出前一丁喇 ~



食完就抹房同書房   再抹廁所同廚房   簡直覺得係新年大掃除咁呀   做到大汗疊細汗   好在里奧大人主動幫手熨衫   咁我仲小樣嘢嘛   做完沖番個靚涼   爽到震呀 ~   

搞掂哂已經 2 點   不過又未餓   所以 hea 到 3 點幾先出去食 tea   好在同阿表 Line   佢話我知今晚 8 點羽毛球比賽   林丹對李宗偉   史上最 top 果兩位對賽   一定要睇啦 ~  


快快食完快快買餸   好在里奧大人幫手拎   咁我可以行快 d ~

番到屋企已經 4 點幾   即煲湯喇   我要喺 8 點前食哂飯   洗哂碗   沖哂涼睇比賽呀 ~

是日晚餐 -
美極煎蝦碌 + 青紅蘿蔔粟米豬展湯

美極煎蝦碌
- 第一次整   我覺得好好味呀   好在里奧大人都覺好味   下次我要加埋指天椒   我覺得更加惹味呀 ~

青紅蘿蔔粟米豬展湯 - 今次買咗 2 條大紅蘿蔔 + 1 條青蘿蔔 + 2 條超甜粟 + $30 豬展   可惜落得太多水   無厘味道   激氣 ~

7 點 50 分坐定定   叫埋里奧大人一齊睇   真係睇到超級緊張呀   雖然李宗偉落敗   不過我都覺得佢實力同超級丹係旗鼓相當   我覺得能夠參與奧運已經係好叻好叻   代表國家喎   壓力真係好大呢   21:19   好勁架喇 ~  




友誼第一 ^^


睇到 9 點半再睇埋飛虎   差唔多 11 點半先瞓   woo ~
  

沒有留言:

發佈留言