2012年8月26日星期日

梅菜蒸鯇魚 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 26-aug-2012 )



( 26-aug-2012 sun )

呢個星期好攰又唔夠瞓   所以同里奧大人講話唔番教會   瞓到自然醒 ~

瞓到差唔多 10 點 45 分就醒喇   梳洗之後就去大快活食早餐喇 ~


食完去百佳買榴槤   唔知點解突然好想食   所以里奧大人話我衰啦   又話唔食泰榴   依家又食   但無理由喺香港食貓山王家嘛   我地又唔識揀   同埋超級貴喎   咁我地去百佳都係叫阿姐揀   我話要熟同埋大個   佢揀個全場最大嘅   之後收銀都話好大   屋企大堂呀姐直頭話好似抱住個人仔咁添呀   我真係第一次買一個 12 磅重嘅榴槤呢 ~


沖完涼   再將榴槤入哂盒又要出發喇   1 點半約咗菜菜仔 lunch 同傾計   不過我同里奧大人都唔餓    所以揀 m 記   買咗兩個餐 share 食   傾到 3 點就走人 lu ~



里奧大人陪我去買餸   咁我話先入 100 號   之後再去街市   同佢買煲湯魚   佢一指就指 $25/份果 d   我話煲湯唔駛咁貴啦   $10 份就得   如果比佢自己買餸   真係唔掂   同埋一定比人呃 ~

熱到爆   番到屋企又要沖涼喇   里奧大人就瞓覺   我就熨衫   之後入廚房劏魚   因為 $10/份唔會劏內臟   里奧大人入黎見我劏魚   見我姐手姐腳   好驚我切親   問我點解唔比多幾蚊叫人劏   我話比多幾蚊叫人劏   我就唔買細魚啦   真係呢 ~

是日懶餐 -
梅菜蒸鯇魚 + 蕃茄薯仔魚湯

梅菜蒸鯇魚
- 依家多數星期日先整魚   因為里奧大人可以襯熱食   我驚留暖壺會腥呀 ~ 

蕃茄薯仔魚湯 - 第一次滾蕃茄湯 d 色咁靚咋   可惜唔識計份量   滾埋之後得一碗囉 ~  

6 點 45 分開飯   所以食埋搞掂哂再沖埋涼都係 8 點幾   爽呀   之後里奧大人就出去跑步   我就睇電視喇 ~ 

9 幾點一齊食榴槤飲 100 plus 睇電視劇   真係好難得咁 relax 呀 ~
 
                 

沒有留言:

發佈留言