2012年8月16日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 16-aug-2012 )

蒜蓉蒸蝦


蒸白殼蟹


煎鯧魚


白切雞
黑豆紅棗唐虱魚湯


恐龍蛋

龍眼


Tartufo @ Cova

Layers of Sacher base filled with chocolate & Guanduia cream, topped with Sacher Crumbs & cocoa powder


( 16-aug-2012 thu )

yo   星期四喇   呢個星期好開心   因為係我每月一 off 嘅星期   難能可貴喔 ~

早餐食奶醬多   正呀 ~



菇場又忙呀   所以好快就 lunch time   今日 lunch box 嘅蜜糖骨係姑奶整嘅   佢同事同我住同一座   所以佢叫同事拎埋我果盒   等我自己去拎呢 ~


忙咗陣又等放工喇   2 點又三號風球   但改發 8 號機會唔大 ~
   


里奧大人上咗大陸   我又去媽咪屋企食飯喇 ~

7 點幾食食下飯睇到電視播話 10 點 15 分改發 8 號風球   唔係咁玩嘢呀嘛   5 點幾收工都話 8 號機會唔大   兩個幾鐘又話改發 8 號   好在里奧大人已經放工   所以都無咁緊張
~


同家姐 9 點走喇   估唔到里奧大人已經番到屋企添呀 ~

10 點 15 分改發 8 號喇   但出面風平浪靜   無風又無雨   同上次打到黎完全唔同   不過咁早改發 8 號   睇黎聽朝都要番工 lu  ~ 

沒有留言:

發佈留言